blog, شیره

برای خرید شیره سیب ارزان و با کیفیت این مقاله را بخوانید!

شیره سیب ارزان

شیره سیب طبیعی، میوه‌ها با روش‌های مختلفی مصرف می‌شوند. بعضی افراد دوست دارند که یک میوه را به صورت خام بخورند و برخی دیگر آن را می‌پزند و به صورت کمپوت شده مصرف می‌کنند. عده‌ای دیگر دوست دارند میوه‌های مختلف را ترکیب کنند و به صورت سالاد میوه میل کنند یا آن را با شکر بپزند و تبدیل به مربا کنند.

نوعی دیگر از مصرف میوه که طرفدارهای زیادی دارد شیره آن است. شیره انواع مختلفی دارد. البته شیره از هر میوه‌ای به دست نمی‌آید و فقط می‌توان شیره‌ی میوه‌های شیرین را درست کرد. در بازار شیره‌هایی مانند شیره‌ خرما، شیره انگور، شیره توت، شیره سیب و … وجود دارد.

شیره‌ی طبیعی و ارگانیک فقط از میوه‌ آن گرفته می‌شود و هیچ نوع ناخالصی در آن وجود ندارد. تنها در برخی موارد کمی آب به میوه اضافه می‌شود. ما امروز در عطاری آنلاین می‌خواهیم یکی از پر طرفدارترین شیره‌های بازار، یعنی شیره‌ سیب را بررسی کنیم و خواص و انواع آن را به شما عزیزان بگوییم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شیره سیب طبیعی

مقالات مرتبط

شيره سيب

شیره سیب طبیعی از حرارت دادن میوه یا آبمیوه آن به دست می‌آید. شیره سیب بسته به روش تهیه‌ی آن رنگی تیره یا عسلی تیره دارد. شیره سیب به دلیل طعم و عطر و مزه‌ی خوبی که دارد از طرفدارهای زیادی برخوردار است. همان طور که گفتیم شیره طبیعی از میوه‌ی آن به دست می‌آید.

شیره سیب طبیعی و ارگانیک هم از میوه‌ی سیب بدون هیچ افزودنی به دست می‌آید. همان طور که میوه‌ی سیب به دو نوع سیب زرد و سیب قرمز تقسیم می‌شود شیره سیب هم به همین دو نوع تقسیم می‌شود. البته میوه سیب به رنگ سبز هم وجود دارد که به دلیل ترش بودن آن، از این میوه شیره درست نمی‌شود.

خواص شیره سیب

شیره سیب طبیعی به دلیل اینکه سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد خواص بسیار زیادی دارد. همچنین این خوراکی مقوی بسیار پر کالری است و می‌تواند ضعف عمومی بدن را کاهش دهد و درمانی خوبی برای از بین بردن کمبود وزن مخصوصا در کودکان است. برخی دیگر از خواص مصرف شیره سیب طبیعی عبارت است از:

  • بهترین درمان خانگی برای رفع کم خون می باشد.
  • تقویت کننده سیستم گوارشی است.
  • به هضم بهتر غذا کمک می‌کند.
  • سموم معده را از بین می‎برد.
  • باعث شادابی و طراوت پوست می‌شود.
  • به عملکرد بهتر قلب کمک می‌کند.
  • کبد را تقویت می‌کند.
  • برای کاهش دلشوره‌ی مادران باردار مفید است.
  • مصرف به اندازه‌ی شیره سیب باعث سلامت مادر و جنین می‌شود.
  • تنگی نفس و سرفه دوران بارداری را رفع می‌کند.
  • آسم و تنگی نفسی که بخاطر کهولت سن بوجود آمده را درمان می‌کند.
  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.
  • به تقویت سیستم عصبی کمک می‌کند.
فروش تضمینی و عمده شیره سیب طبیعی

ساده‌ترین روش برای تهیه شیره سیب چیست؟

شیره سیب را به روش‌های مختلفی تهیه می‌کنند. اما ساده‌ترین روش برای پختن شیره سیب استفاده از آب این میوه می‌باشد. برای تهیه این محصول پرخاصیت سیب‌های تازه و شیرین را بعد از شستشو و بررسی از نظر سالم بودن در دستگاه آبمیوه‌گیری بریزید. سپس آب سیب و کف روی آن را در یک قابلمه مناسب ریخته و شعله را زیاد کنید تا به جوش آید. به هیچ عنوان آب سیب را در این مرحله به حال خود رها نکنید چون سر می‌رود. بعد از جوش آمدن شعله را کم کنید تا به غلظت مناسب برسد.

این شیره غلظتی مانند شیره انگور دارد. اگر می‌خواهید رنگ شیره تیره شود درب قابلمه را تا انتها بگذارید در غیر این صورت نیاز به این کار نیست. بعد از اینکه شیره روی شعله شروع به کف کردن و حباب زدن کرد، غلظت آن به حد مناسب رسیده است. به این نکته هم توجه کنید که غلظت شیره بعد از خنک شدن بیشتر خواهد شد. بعد از اینکه شیره به غلظت مناسب رسید، حرارت آن را خاموش کنید تا خنک شود. شیره سیب پرخاصیت شما حاضر است.

شیره سیب سنتی

آیا شیره سیب را باید در یخچال نگهداریم؟

شیره سیب اگر به صورت طبیعی و ارگانیک تهیه شده باشد، هیچ افزودنی به آن اضافه نشده و نیاز به نگهداری در یخچال ندارد. اگر امکان نگهداری آن در یخچال را ندارید، می‌توانید شیره سیب طبیعی را در محیط آشپزخانه و درون کابینت هم نگهداری کنید. اما اگر در یخچال نگهداری شود ماندگاری آن خیلی بیشتر می‌شود.

نحوه مصرف شیره سیب

شیره سیب را به شکل‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌دهند. هم می‌‌‌توانید آن را بعد از هر وعده غذا میل کرد. به این صورت که بعد از هر وعده‌ی غذایی یک قاشق چای خوری از این شیره را مصرف کنید. همچنین مصرف این شیره در وعده صبحانه بسیلر متداول و پر طرفدار و لذت بخش است.

اما بهترین روش مصرف شیره سیب استفاده از آن در اول صبح و به صورت ناشتا است. برای استفاده از شیره سیب در اول صبح بهتر است آن را به صورت شربت میل کنید. برای درست کردن شربت شیره سیب دو قاشق از شیره را در یک لیوان آب ولرم بریزید و خوب حل کنید، سپس میل بفرمایید.

عوارض مصرف شیره سیب چیست؟

تا به حال برای مصرف به اندازه‌ی شیره سیب طبیعی عوارضی گزارش نشده است. حتی در دوران حساسی مانند دوران بارداری هم مصرف به اندازه‌ی این شیره، کاملا برای مادر و جنین مفید بوده و سیستم ایمنی آن‌ها را تقویت می‌کند.

اما از آن‌جایی که شیره سیب یک خوراکی پرکالری می‌باشد، مصرف زیاد آن باعث ایجاد افزایش وزن می‌شود. همچنین مصرف بی رویه این خوراکی مقوی ممکن است باعث ابتلا به دیابت شود.

شیره سیب ارگانیک

قیمت شیره سیب طبیعی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *