blog, تقویت قوای جنسی, تقویتی

معجزه شیره خرنوب

معجزه شیره خرنوب

معجزه شیره خرنوب . امروز در این مقاله قصد داریم شما را با گیاهی آشنا کنیم که خواص شگفت انگیزی برای بدن دارد و جزء آن دسته از گیاهانی است که با مصرف آن سیستم ایمنی بدنتان فوق العاده بالا می رود.در ادامه مقاله همراه ما باشید و ما را در سایت عطاری آنلاین دنبال کنید.

معجزه شیره خرنوب چیست ؟

شاید اسم خرنوب به گوشتان خورده باشد!
معجزه شیره خرنوب ،خرنوب گیاهی مدیترانه ای است و جزء آن دسته از گیاهانی است که طبیعت سرد و خشک دارد و بسیار برای تقویت اسپرم مردان و قوای جنسی و جسمی مناسب است و دانه و تخم آن خواص شگفت انگیزی برای آقایان دارد

مهمترین خواص خرنوب :

1.تقویت اسپرم
2.درمان مشکلات ناباروری در خانم ها با تقویت تخمدان
3.تقویت مغز
4.تقویت سیستم ایمنی
5.درمان مشکلات تنفسی

مغزم

ترکیبات شیمیایی خرنوب :

معجزه شیره خرنوب، دارای مقدار قابل توجهی ویتامین و مواد مغذی نظیر پتاسیم و سدیم برای بدن است و کمک میکند تا بدن را در مقابل انواع بیماری ها مقاوم شود .

خرنوب را با چه گیاهانی ترکیب کنیم تا قوی تر شود ؟

خرنوب را میتوانید با ریشه جنسینگ ، گرد لقاح و ماهی سمنقور ترکیب کرده تا یه معجون شگفت انگیز به دست آید و صبح ها ناشتا با 500 گرم عسل طبیعی ترکیب کرده و به مدت چهل روز مصرف کنید
بعد از آن متوجه میشوید که فشار خونتان تنظیم و سیستم ایمنی بدنتان بسیار تقویت شده است و حتما باید با عسل طبیعی مصرف شود تا قند خونتان بالا نرود.

خرنوب و درمان زود انزالی در آقایان

نحوه استفاده از شیره خرنوب برای افزایش اسپرم

بعضی از آقایان از مشکل زود انزالی رنج میبرند و زیاد نباید از داروهای شیمیایی برای حل این مشکل استفاده کرد. کافی است مقداری تخم خرنوب را جوشانده و صبح ها ناشتا میل کنید تا تاثیر آن را متوجه شوید.

درمان مشکلات ناباروری در خانم ها با خرنوب

خانم ها به دلیل اینکه سیستم ایمنی بدنشان از آقایان ضعیف تر است بسیار پیشنهاد میشود که از خرنوب استفاده کنند تا بدنشان را گرم کند و مشکل ناباروری را نیز حتی حل کنند و اینکه خانم های باردار قبل از مصرف حتما باید با پزشک مشورت کنند.

شیره خرنوب

طرز استفاده از شیره خرنوب :

روزانه 2 نوبت، صبح ناشتا و شب قبل از خواب 2-3 قاشق غذاخوری از عصاره خرنوب را با یک استکان آب مخلوط نموده و میل کنید. این میزان مصرف پس از 1 هفته می تواند به نصف کاهش یابد و تنها شب ها قبل از خواب میل شود.  از این شیره در صنایع غذایی  به جای شکر استفاده می شود.
امروزه نیز یک جایگزین عالی برای کاکائو ، شکلات و مواد قندی به ویژه برای کسانی است که در رژیم غذاییشان می بایست قند را حذف کنند .

خواص شیره خرنوب برای بدن چیست ؟

1. پیشگیری از سرطان

2.تقویت تخمدان

3.تقویت قوای جنسی

4.تقویت اسپرم در مردان

5.حل مشکل ناباروری در بانوان

6.رفع تنگی نفس

7.لاغری و کاهش وزن

8.جوان سازی پوست

9.تقویت جنین

10.پیشگیری از آلزایمر

11.تقویت سیستم ایمنی

موارد مصرف دارویی شیره خرنوب :

 این شیره دارای ویتامین آ، ب، ث ، کلسیم، منیزیم، آهن و دارای مواد صمغی است که در آن فسفر به صورت فیتین یافت می شود که خاصیت آن خیلی بیشتر از فیتین های مصنوعی است . در برگ ها ی این گیاه ۲۲ درصد تانن و در میوه آن نیز ۴۱ درصد تانن یافت می شود. خرنوب بومی نواحی مدیترانه است و کشورهای حوزه دریای مدیترانه از خواص درمانی بی نظیرش اطلاع کافی را داشته و در اشکال مختلف استفاده می نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 4.3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *