محصولات دارویی شفای کردستان

شرکت دارویی شفای کردستان از سال 1369 با بهره گیری از علوم امروزی و تجارب گذشتگان همراه با بهره گیری از نسخ مجرب شفا، علوم و منابع معتبر سنتی، بهره مندی از مطالعات گسترده واحد تحقیقات و بررسی سوابق واحد درمانگری اقدام به عرضه انوع دمنوشها، عرقیات، پودرها، کرمهای طبیعی و … کرده است.

این محصولات از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه نقاط جهان پس از مراحل مختلف اندازه گیری و کنترل کیفی ماده موثره تحت نظرات ویژه کارشناسان در تمامی مراحل تولید، تهیه و عرضه گردیده است. مجموعه شفای کردستان چند سال متوالی با اخذ امتیاز حداکثری ارزیابی و درجه بندی واحدهای تولیدی از سوی سازمان غذا و دارو ، در امر خطیر سلامت مصرف کنندگان اهتمام ورزیده است.

نگاهی بر تاریخچه شرکت محصولات دارویی شفای کردستان

این شرکت با حمایت ها و کمک های آیت الله آل اسحاق توانست در شهرک شکوهیه قم اولین کارخانه تولیدی داروهای کاملا گیاهی را راه اندازی کند. همچنین این شرکت توانست همزمان با تاسیس کارخانه، مجوز های لازم زیر نظرمعاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کند و همین امر باعث شد تا محصولات باکیفیتی را جهت ارتقاء سلامت جامعه تولید کند.

محصولات شرکت شفای کردستان

لیست قیمت محصولات دارویی شفای کردستان

-16%
معجون فنجیوش شفای کردستان
معجون فنجیوش شفای کردستان
قیمت اصلی 179,000 تومان بود.قیمت فعلی 150,000 تومان است.
علک و عسل شفای کردستان
علک و عسل شفای...
75,000 تومان178,000 تومان

معرفی پرفروش ترین محصولات دارویی شفای کردستان

در ادامه به بررسی پرفروش ترین محصولات شفای کردستان می پردازیم.

عرق سه گیاه شفای کردستان

عرق سه گیاه شفای کردستان (سه دانه شفای کردستان) کم حجم و پرمایه می‌باشد. لذا هر قاشق از آن باید با یک لیوان آب رقیق و سپس میل شود. لازم به ذکر است که در تهیه آن هیچ‌گونه ماده افزودنی اضافه نشده است. برای حفظ ارزش غذایی مواد اولیه از روش تقطیر با حرارت غیرمستقیم استفاده شده است. 

عرق سه گیاه  ترکیبی از سه عرق گیاهی است. عرق رازیانه، عرق بابونه و عرق خارشتر.

این عرق ها در درمان عفونت ها بسیار موثر هستند. عرق سه گیاه شفای کردستان در درمان کراتینین، کاهش اوره خون، درمان عفونت سینوس ها، درمان عفونت گلو، درمان عفونت مجاری ادرار، درمان عفونت مجاری تنفسی، درمان عفونت دستگاه گوارش و بهبود التهاب مثانه و پروستات کارایی دارد.

 

آدامس طبیعی ون شفای کردستان

صمغ درخت بنه منشا این آدامس طبیعی می باشد. از گذشته این ماده توسط دانشمندان و پزشکان بزرگی همچون ابن سینا، جهت درمان برخی مریضی های گوارشی تجویز شده است.

متخصصان شرکت تولیدی سقز سازی کردستان با حفظ بخش قابل توجهی از ویژگی‌های درمانی این صمغ، آن را به صورت آدامس طبیعی ون به مصرف‌کنندگان گرامی تقدیم می‌دارند.

صمغ بنه به صورت طبیعی آنتی باکتریال بوده و بر اساس منابع طب سنتی در التیام بخشیدن به زخم‌ها و جراحات موثر است.

از این آدامس همچنین جهت رفع خشکی دهان، پیشگیری از پرخوری، خوشبو کننده دهان، تقویت کننده لثه، کمک به هضم غذا و موثر در درمان زخم معده و اثنی عشر است.

حب مقلنجان شفای کردستان

حب مقل ترکیب عصاره هلیله کابلی، صمغ مقل، صمغ کتیرا و میوه انجیر است. این حب برای از بین بردن بسیاری از بیماری ها و تقویت کل بدن مناسب است. 
به دلیل داشتن عصاره صمغ مقل و قرصی شکل بودن (حبه ای بودن) به حب مقل معروف شده است. این حب ملین است و در کاهش قند، چربی و فشار خون، کاهش دردهای مفصلی و بواسیر تاثیر چشمگیری دارد.

 

معجون فنجیوش شفای کردستان

فنجیوش شفای کردستان از ترکیب 10 ماده طبیعی ساخته شده است. این معجون باعث درمان بیشتر مشکلات و ضعفهای بدن، افزایش حرارت در بدن و همچنین افزایش باروری بخصوص در مردان می شود.

علاوه بر این در از بین بردن سردمزاجی، سلامت تنفسی، سلامت دهان و دندان و از بین بردن خستگی مزمن موثر است.

پماد پشم و نعنای شفای کردستان

یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت شفای کردستان پماد پشم و نعنای این مجموعه می باشد. روغن پشم و نعناع شفای کردستان، یک راه درمان طبیعی، بر پایه طب سنتی است که از قدیم برای رفع بسیاری از مشکلات و بیماریها مورد استفاده قرار میگرفت. نعنا فلفلی گیاهی است با طبع گرم و خشک که دارای خواص فراوان دارویی است و ماده موثره موجود در آن منتول میباشد که خواص دارویی فراوانی دارد. مصرف آن به شکل مختلف از جمله عرق، خشک شده، اسانس، دمکرده و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

“برای مشاهده تمام محصولات شرکت شفای کردستان کلیک کنید”

قیمت عمده محصولات دارویی شفای کردستان

شما عزیزان می توانید تمامی محصولات شرکت شفای کردستان اعم از شربت، کپسول، قرص و… را به صورت عمده و با قیمت کاملا مناسب از سایت عطاری ساپتک تهیه و استفاده نمایید. برای اطلاعات یشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره های موجود در پایین صفحه با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید. 09194088801

خرید آنلاین محصولات دارویی شفای کردستان

گیاهان دارویی و طب سنتی امروزه بسیار در بین مردم رواج پیدا کرده اند و برای پیشگیری و درمان داروها مناسب هستند. بدن انسان نسبت به گیاهان دارویی در مقابل داروهای شیمیایی، واکنش و اثرپذیری بهتری دارد. سایت عطاری ساپتک دارای بیش از 30 نوع داروی گیاهی شرکت شفای کردستان می باشد و شما می توانید پس از انتخاب و نهایی کردن خرید خود، این محصولات صددرصد گیاهی را درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس و شماره تماس شرکت محصولات دارویی شفای کردستان

آدرس:

 سنندج انتهای شهرک صنعتی شماره یک ، کارخانه شفای کردستان 

تلفن کارخانه : 08733383012