blog, پوست و مو

خواص و نحوه استفاده صابون قهوه، صابون تریاک و صابون سفیدآب

خواص و نحوه استفاده صابون قهوه، صابون تریاک و صابون سفیدآب

صابون های مراقبت از پوست

صابون قهوه برای پوست

صابون قهوه برای پوست و مو است و یک صابون مراقبتی و درمانی است. این صابون با تنظیم PH پوست، چربی پوست را متعادل کرده و پوست را به حالت نرمال خود برمی گرداند. به این ترتیب استفاده ی درست از صابون قهوه، از بوجودآمدن جوش و آکنه جلوگیری می کند و باعث شفافیت و شادابی پوست می شود. همچنین این صابون برای استفاده روی موی سر هم مناسب می باشد.

خواص صابون قهوه

لایه‌بردار سلولهای مرده‌‌ی سطح پوست
• پاک کننده‌ی عمقی پوست
• شفاف کننده و یک‌دست کننده‌ی توناژ پوست
• سرشار از آنتی‌اکسیدان‌
• آنتی‌باکتریال و از بین برنده‌ی چربی پوست
• ضد جوش
• از بین برنده‌ی منافذ باز پوست
• برطرف کننده‌ی التهابات پوست
• مناسب برای صورت و بدن
• ضد ریزش مو و افزایش دهنده‌ی رویش مو
• درمان کننده‌ی آفتاب سوختگی

صابون قهوه لایه بردار ملایم پوست

این صابون حاوی عصاره قهوه می‌باشد، که علاوه بر خاصیت شویندگی و پاک‌کنندگی، یک لایه‌بردار ملایم و مؤثر نیز به شمار می‌رود. همچنین با خاصیت لایه‌برداری خود، سلول های مرده‌ی سطح پوست را از بین می برد و موجب شفافیت و روشن‌تر شدن پوست می‌شود. از آنجایی که این محصول یک لایه بردار است، بسته به طیف پوستی مصرف کننده هفته‌ای 2 تا 3 بار می‌توان از آن استفاده کرد.

صابون سفید آب علاج

قیمت اصلی 78,000 تومان بود.قیمت فعلی 62,000 تومان است.

شفافیت پوست با صابون

عصاره‌ی این دانه با خاصیت لایه‌برداری که دارد سلول‌های مرده‌ی پوست را از سطح آن برمی‌دارد و باعث رفع کدری پوست می‌شود. همچنین برخی از مطالعات انجام گرفته روی روغن دانه‌ی قهوه نشان می‌دهد که این روغن، اثری مشابه با موادی دارد که منجر به جوان‌سازی پوست می‌شود. از جمله این مواد هیالورونیک اسید است که منجر به افزایش ساخت کلاژن و الاستین در پوست می‌شود.

شفافیت پوست با صابون قهوه

کنترل چربی پوست با صابون قهوه

روغن قهوه که در ترکیب این صابون به کار گرفته شده است، درست مثل یک شوینده‌ی قدرتمند عمل کرده و با از بین بردن چربی اضافه‌ی پوست به تنظیم PH پوست کمک می‌کند و بعد از یک دوره استفاده از این صابون، چربی پوست شما برطرف شده و پوست به حالت نرمال خود برمی‌گردد.

چرا منافذ باز بوجود می آیند؟

سطح پوست انسان پر از منافذی است که با چشم غیر مسلح قابل دیدن نمی‌باشد. این منفذها برای خارج شدن ترشحات زیر پوست ایجاد شده‌اند.

وقتی چربی و آلودگی محیطی سطح پوست را فرا بگیرد این منافذ پر می‌شوند و برای خارج شدن ترشحات نیاز است که منافذ بیشتر باز شوند. اگر این چربی و آلودگی رفع نشود این منافذ تا جایی باز می‌شوند که به راحتی با چشم قابل مشاهده هستند. به این نوع پوست اصطلاحا پوست پرتغالی می‌گویند.

چرا منافذ باز به جود می آیند؟

صابون قهوه منافذ باز پوست را از بین می برد؟

این شوینده‌ی درمان‌گر یک پاک کننده‌ی عمقی پوست است، که چربی‌ها و آلودگی‌های سطح پوست را از می برد. و با تمیز کردن منافذ پوست، اجازه‌ی تنفس و همچنین سوخت و ساز بهتر را به پوست می‌دهد. با تنفس و سوخت و ساز بهتر، پوست بهتر کلاژن سازی می‌کند. همچنین در مدت زمان کوتاهی منافذ باز پوست به حالت عادی باز می‌گردد.

صابون گیاهی قهوه از به وجود آمدن جوش جلوگیری می کند؟

 با وجود خاصیت پاک کنندگی بالا، چربی بیش از حد پوست را از بین می‌برد، به این ترتیب پوست چرب که مستعد جوش و آکنه است به خوبی با این محصول به تعادل رسیده و نرمال می‌شود. و از آسیب‌ پذیری آن کاسته می‌شود. همچنین دیگر جوش‌های پوستی بوجود نمی‌آید.

این محصول سوختگی را برطرف می کند؟

قهوه با خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود یک ضد التهاب قوی بشمار می‌رود و همین خاصیت منجر می‌شود تا روی آفتاب سوختگی‌های پوستی موثر باشد. وقتی پوست بر اثر تابش آفتاب ملتهب شده باشد، می‌توان از این صابون برای شستشوی نواحی ملتهب استفاده کرد تا آرام شود و التهاب و قرمزی آن کاهش یابد.

صابون قهوه برای مو موثر است؟

این صابون پر طرفدار با خاصیت پاک‎‌کنندگی عمقی، می‌تواند چربی و آلودگی کف سر را از بین ببرد. همچنین کافئین موجود در دانه‌های قهوه باعث بالا بردن گردش خون کف سر می‌شوند. بنابراین با افزایش خون رسانی به کف سر، پیاز مو  تقویت می‌شود. افزایش خون رسانی در کف سر باعث کاهش ریزش مو و افزایش رویش آن می‌شود.

صابون قهوه از بین برنده ی بوی بد

این محصول یک خوشبو کننده نیست اما به دلیل اینکه یک شوینده عمقی پوست می‌باشد بسیاری از کسانی که دستشان  بعد از طبخ غذا بوی بد می گیرد، و به تماس با مرغ و ماهی حساس هستند، از صابون قهوه برای شستشو استفاده می‌کنند. اگر بعد از طبخ غذا یا تماس با مرغ، گوشت و ماهی از صابون قهوه برای شستشوی دست استفاده کنید، بوی بد روی پوست باقی نمی‌ماند.

آیا صابون قهوه بوی عرق بدن را کاهش می دهد؟

عرق بدن انسان به تنهایی بوی بد ایجاد نمی‌کند و باکتری‌های موجود در آن ناحیه از بدن هستند که ایجاد بوی بد می‌کنند. اگر شما هم از زیاد بودن بوی عرق‌تان ناراحت هستید، می‌توانید از این صابون به جای شوینده‌های دیگر استفاده کنید. این صابون آنتی باکتریال بوده و باکتری‌ها را از بین می‌برد.

صابون قهوه به دلیل داشتن خاصیت آنتی‌باکتریال بوی بد عرق بدن‌ را کمتر کرده و یا از بین می‌برد.

صابون قهوه برای بیماری پوستی روزآسه (rosacea) تاثیر می گذارد؟

بیماری روزآسه  نوعی التهاب پوستی است که در ناحیه‌ی گونه،بینی، پیشانی و چانه بوجودمی‌آید. حدود ۱۰٪ از مردم به این بیماری مبتلا هستند. دلیل بوجودآمدن این بیماری احتمالا فعالیت باکتری‌ها و التهاب در آن ناحیه از صورت می‌باشد.

این صابون به دلیل خصوصیات ضد باکتری و ضد التهابی که دارد، می‌تواند روی درمان این بیماری تاثیر مثبت گذاشته و منجر به کاهش قرمزی و التهاب پوست بیمار شود.

پق زیر چشم

نحوه مصرف صابون قهوه برای مو

صابون را خیس کرده و به کف سر بمالید تا کف کند. حدود دو دقیقه سر را ماساژ دهید به گونه‌ای که کل کف سر آغشته به صابون شود. اجازه دهید 5 دقیقه صابون روی سر بماند سپس آبکشی کنید.

بعد از استفاده از صابون قهوه نیاز به استفاده از شوینده‌ی دیگری نمی‌باشد.

طریقه ی مصرف صابون قهوه برای پوست

ابتدا پوست را با آب ولرم مرطوب کنید. سپس کف صابون را 3 دقیقه به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید. بعد با آب خنک آبکشی کنید. این کار را سه بار در هفته تکرار کنید.

در زمان استفاده از صابون ، هرگاه در معرض نور خورشید قرار گرفتید حتما از ضد افتاب مناسب استفاده کنید.

شرایط نگهداری:

بعد از هر استفاده صابون را بشویید تا آلودگی‌های روی آن از بین برود. سپس یک اسفنج زیر صابون قرار داده و صابون را در محیط تمیز بگذارید تا کامل خشک شود. بعد از خشک شدن صابون، آن را در ظرفی سربسته قرار دهید تا گرد و غبار روی صابون ننشیند. اگر گرد و غبار روی سطح آن قرا گیرد، آلودگی ناشی از آن، هنگام مصرف به پوست منتقل می‌شود.

صابون زردچوبه علاج

قیمت اصلی 68,000 تومان بود.قیمت فعلی 58,000 تومان است.

صابون سفید آب علاج

قیمت اصلی 78,000 تومان بود.قیمت فعلی 62,000 تومان است.
لایه برداری پوست با صابون سفیدآب

صابون سفید آب، لایه بردار صورت درسطح پوست تعداد زیادی سلول های مرده وجود دارد که روی پوست قرار می گیرند. این سلول های مرده و کثیف روی پوست را بی ریخت می کنند و باید توسط لایه برداری مانند صابون سفیدآب برداشته شود. صابون سفید آب علاوه بر از بین بردن سلول های مرده، سلول های جدید را جایگزین می کند و باعث لطافت و زیبایی پوست می شود.

_صابون سفیدآب و جوان سازی پوست:

صابون سفیدآب یک لایه بردار قوی است که سلول های مرده پوست و سلول هایی که به جوش سر سیاه تبدیل می شود و چین و چروک و لک را از بین می برد. استفاده دراز مدت از این صابون، باعث جوان سازی پوست می شود.

_آیا این صابون جوش ها و لکه های صورت را از بین می برد؟

بله، سفیدآب یک لایه بردار طبیعی است که استفاده مداوم از آن لکه های پوست را از بین می برد. هم چنین صابون سفیدآب به عنوان اولین آفترشیو شناخته شده و حتی آقایان هم می توانند برای جلوگیری از جوش بعد از اصلاح نیز از آن استفاده کنند.

_روش تهیه سفیدآب در منزل:

مقداری پودر مل را با آب مخلوط کرده و آن را ورز دهید تا خمیری سفت به وجود آید. سپس روغنی که از جوشاندن چربی و مغز گوسفند بدست آمده را به این خمیر اضافه کرده و آن را به طور کامل مخلوط کرده. ورز خمیر را به صورت مداوم و بدون استراحت انجام دهید تا سفت شود. حالا مقدار کمی از آن را برداشته و به قطعات کوچکتری درست کنید و اجازه دهید خشک شود.

_عوارض صابون سفیدآب:

یکی از خاصیت های مهم صابون سفیدآب لایه برداری پوست است ولی این ویژگی می تواند برای بسیاری از مردم، عوارض حساب شود. بسیاری از مردم نمی دانند که ازاین صابون لایه بردار هروز نباید استفاده کنند، زیرا استفاده مداوم از آن باعث نازک شدن و تیره شدن پوست می شود.

_خواص صابون سفیدآب دست ساز:

این صابون حاوی مواد روشور و روغن های گیاهی است که از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. صابون سفیدآب سیندرلا دارای زینک اکساید می باشد که این ویژگی، باعث از بین رفتن بوی بد بدن می شود. این صابون معجزه کننده، از باز شدن منافذ تعرق جلوگیری می کند و کمک شایانی به جای لک و جوش می کند.

این صابون یک لایه بردار طبیعی می باشد و باعث پاکسازی صورت در برابر آلودگی ها می باشد.

درگذشته بجای استفاده از ماسک لایه بردار، از سفیدآب استفاده می کردند.

صابون سفید برای هرپوستی درمان است. کسانی که به مواد شیمیایی موجود در ماسک های لایه بردارحساسیت دارند، بهتراست برای تمیز شدن پوست خود از این لایه طبیعی استفاده کنند.

صابون سفید آب علاج

_صابون سفیدآب علاج از چه موادی تشکیل شده است؟

این صابون از محصولات طبیعی و دامداری نظیر چربی گوسفند و اکسید روی تشکیل شده است. در صابون سفیدآب علاج از مواد شیمیایی و حساسسیت زا به هیچ وجه استفاده نشده و فرد مصرف کننده از این باره مطمئن باشد که یک محصول طبیعی و بدون عوارض را مصرف می کند.

_خواص صابون سفیدآب علاج:

1_لایه بردار قوی پوست:

این صابون سلول های مرده جمع شده روی پوست را پاکسازی می کند و منافذ پوستی باز را ترمیم می کندتا پوست بهتر تنفس کند. که بهتراست از این محصول در استحمام مصرف شود.

2_روشن شدن پوست:

این محصول علاج محرک رشد و لایه بردار قوی بوده که باعث شادابی و جوانسازی سلول های پوست می شود و پوست را روشن و شفاف می کند.

3_درمان جای جوش و لکه های پوستی:

استفاده مداوم از صابون سفیدآب علاج باعث از بین رفتن جای جوش و لک های پوستی شده و پوست را سرزنده می کند. این صابون به خاطر داشتن خاصیت ضدعفونی کننده ، چربی های اضافه پوست را از بین می برد واز تشکیل دوباره ی جوش ها جلوگیری می کند.

_نحوه مصرف صابون سفیدآب علاج:

اول پوست صورت را به آرامی شستشو داده تا کامل خیس شود. سپس کف صابون علاج را روی پوست بمالید و به مدت 2 الی 5 دقیقه روی پوست ماساژ دهید و بعد باآب ولرم شستشو دهید که بعد ها تاثیر آن را در پوست مشاهده می کنید.

_برای چه از صابون سفیدآب علاج استفاده می شود؟

 این صابون بخاطر سابقه بیش از صد ساله در تولید شوینده و طب سنتی قدمت زیادی دارد. صابون سفیدآب علاج ، به صورت تخصصی در عطاری ها و فروشگاه های آرایشی و بهداشتی به فروش می رسد. بخاطر داشتن علامت استاندارد شرکت سازنده ، بهترین و معروف ترین صابون سفیدآب شناخته شده است.

پس برای اینکه پوست شاداب و سرحال داشته باشید پیشنهاد می کنم برای خرید صابون سفید آب به سایت عطاری مراجعه کرده و این محصول را خریداری کنید تا سلامت پوست شما تا ابد نرم و لطیف بماند.

صابون تریاک دشمن چربی پوست

یکی از صابون های گیاهی پر طرفدار صابون تریاک می‌باشد. این صابون از پرمصرف ترین صابون های گیاهی بازار است که از عصارهی گیاه خشخاش تولید می‌شود و بخاطر خواص زیادی که دارد، از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان برخوردار است.

خواص صابون تریاک
  • از بین برنده ی جوش و جای جوش
  • از بین برنده ی لک و کک ومک
  • ازبین برنده ی چربی پوست
  • شاداب کننده و نرم کنندهی پوست
  • پاک کننده ی عمقی پوست
  • ترمیم کننده و جوان کنندهی پوست
تاثیر صابون تریاک برای ماه گرفتگی

این محصول کاربردی با لایه برداری ملایم از سطح پوست، لک های سیاه پوستی را از بین می برد. حتی افرادی که لکه ماه گرفتگی دارند می‌توانید به کمک این صابون رنگدانه های پوست خود را به حالت طبیعی برگردانده و لک ایجاد شده را از بین ببرند.

آیا صابون تریاک چین و چروک را از بین می برد؟

صابون تریاک اصل با ترمیم بافت پوست و جوان سازی پوست می تواند مانع از بوجود آمدن چین و چروک در پوست شود.

همچنین با استفاده ی مرتب از این صابون گیاهی می‌توانید چین و چروک بوجود آمده در سطح پوست خود را از بین ببرید.

آیا صابون تریاک چین و چروک را از بین می برد؟
آیا صابون تریاک از بوجود آمدن جوش جلوگیری می‌کند ؟

این صابون پر طرفدار تنظیم کننده‌ی ph پوست می‌باشد. این صابون یک پاک کننده عمقی پوست است و با از بین بردن چربی پوست، باعث نرمال شدن طیف پوستی شده و از بوجودآمدن جوش جلوگیری می‌کند.

صابون سفید آب علاج

قیمت اصلی 78,000 تومان بود.قیمت فعلی 62,000 تومان است.
آیا استفاده از صابون تریاک پوست را روشن می‌کند؟

خواص بی‌شمار این شوینده باعث شده این محصول برای پوست بی‌نظیر باشد. یکی دیگر از این خواص درمان تیرگی و کدری پوست می‌باشد. این صابون در درمان تیرگی پوست بسیار موثر بوده و در مدت زمان کوتاهی 2 درجه روشنی پوست را برای شما به ارمغان می‌آورد. این صابون گیاهی ترمیم کننده‌ی پوست بوده و استفاده از آن پیری پوست را به تعویق می‌اندازد، پوست را یکدست و شفاف می‌کند و ظاهری جوان به پوست می‌بخشد.

صابون تریاک جوش و جای جوش را از بین می برد؟

همانطور که گفتیم، این شوینده با قدرت پاک کنندگی بالا پوست را به صورت عمقی تمیز می‌کند، و با برداشتن سلول‌های مرده‌ی سطح پوست جوش های پوستی را از بین می‌برد.

همچنین با لایه‌برداری خفیفی که انجام می‌دهد اسکار و جای جوش را نیز از سطح پوست شما پاک می‌کند.

صابون تریاک ضد جوش
آیا صابون های تریاک موجود در بازار قابل اعتماد هستند؟

تاثیر بالای این محصول باعث محبوبیت این شوینده‌ی پرفایده بین مردم شده است و تقاضای بالا برای خرید این محصول باعث شده افراد سودجو محصولات تقلبی به اسم صابون اصلی روانه ی بازار کنند. استفاده از صابون تقلبی اثرات زیان‌باری بر پوست انسان می‌گذارد. در ادامه دو روش تشخیص اصل یا تقلبی بودن این صابون را به شما عزیزان می گوییم.

چگونه از اصل بودن محصول مطمئن شویم؟

یک راه آسان برای تشخیص اصل بودن این صابون رنگ آن است. صابون تریاک اصل رنگ کاملا مشکی دارد و اگر رنگ صابون دودی باشد نشان از تقلبی بودن محصول دارد. 

همچنین وزن این محصول در صورت اصل بودن 120 گرم می‌‎باشد.

راه دیگر تشخیص بوی این صابون است. همان طور ک می دانید این صابون از عصاره‌ی گیاه خشخاش تولید می‌شود پس صابون تریاک بوی تریاک دارد. این بو حدودا یک ساعت بعد از استفاده از بین میرود و هیچ ضرری برای پوست شما عزایزان ندارد.

نکته:

توجه داشته باشید که لیبل اورجینال ضامن اصل بودن صابون نمی‌باشد و این لیبل ها هیچ ربطی به شرکت های تولید کننده ندارد.

نحوه‌ی استفاده از صابون تریاک

برای تاثیرگذاری بیشتر، بهتر است یک بار صبح ها بعد از بیدار شدن و یک بار شب ها قبل از خوابیدن از آن استفاده شود.

دقت کنید که این صابون نباید مستقیم به پوست زده  شود، برای استقاده اول پوست را با آب بشویید بعد صابون را به دست ها زده تا کف ایجاد شود، کف ایجاد شده را به صورت دورانی رو پوست بمالید.

 استفاده از این صابون  برای همه‌ی ​​​​​پوست ها یکسان می‌باشد ؟

قطعا نحوه ی استفاده از صابون برای پوست‌های مختلف متفاوت است. این محصول باید روی پوست ها روشن 1تا3 دقیقه و روی پوست‌های گندمی و تیره 3تا5 دقیقه بماند.  سپس با اب ولرم شستشو اده شود. (اگر آب ولرم در دسترس نبود با آب سرد شسشتو دهید)

بهتر است نیم ساعت بعد از شستشو از کرم مرطوب کننده استفاده شود. درضمن در طول مدت استفاده از صابون زمانی که در معرض آفتاب قرار می‌گیرید از ضدآفتاب استفاده کنید.

استفاده از صابون تریاک برای چه سنی مناسب است؟

استفاده‌ی صابون تریاک برای جوانان:

استفاده از این صابون برای افراد جوان باعث شفافیت و روشنی پوست شده و از ایجاد جوش و لک جلوگیری می‌کند. در نتیجه مانع از پیری زودرس پوست شده و نمی‌گذارد سن  پوستی بالا برود.

استفاده‌ی صابون تریاک برای میانسالان:

این صابون گیاهی در افراد میانسال نیز تاثیرات مثبتی ایجاد می‌کند، این افراد برای از بین بردن چین، چروک، کک ومک، جوش و جای جوش می‌توانند از این صابون فوق‌العاده استفاده کرده و پوستی جوان‌تر داشته باشند.

برای خرید محصولات درمان و پیشگیری از سنگ کلیه متوانید از سایت معتبر عطاری آنلاین خریداری نمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *