قهوه, blog

معرفی کافه های معروف تهران

معرفی کافه‌های معروف تهران

با معرفی بهترین کافه های تهران و اطلاعات لازم راجع کافه گردی، همراه شما هستیم

فهرست مطالب

معرفی کافه‌های معروف تهران

با معرفی بهترین کافه های تهران و اطلاعات لازم راجع کافه گردی، همراه شما هستیم

آشنایی با رایج ترین اصطلاحات منو

اسموتی

مخلوط میوه‌های تازه همراه با یخ که در بعضی از آن ها از شکلات و کره‌ی بادام زمینی نیز استفاده میشود.

شیک

ترکیی از بستنی، شیر و خامه هستند که در طعم های مختلف میوه ای و شکلاتی در منو حضور دارد.

اسپرسو

عبور دادن آب جوش از میان دانه های آسیاب شده قهوه، که با دستگاه مخصوص تهیه میشود.

فراپه

قهوه، شکر و آب که در آن تکه‌های یخ وجود دارد.

کاپوچینو

این نوشیدنی ایتالیایی، تلفیقی از شیر جوشیده و قهوه است که با خامه‌ ی مخصوص خود، آماده میشود.

لاته (لته)

دیگر نوشدنی محبوب ایتالیایی، که آن هم از شیر جوشیده و قهوه تهیه می‌شود که از کاپوچینو شیر و خامه‌ی کم‌تری دارد.

آیا میدانید چه نوع کافه‌ای، برای چه نوع قرارهایی مناسب هستش؟ 

امروزه با توجه به افزایش تعداد کافه های تهران، ما شاهد تنوع سبک با فضاسازی‌های متفاوتی در بین آن‌ها  هستیم، این موضوع قطعا انتخاب های زیادی، برای قرارهای مختلفی، به همراه دارد. منظور از قرارهای مختلف یعنی قرار های دونفره که شامل قرار‌های کاری یا رومانتیک می شود و قرارهای جمعی مثل قرارهای خانوادگی یا دوستانه هستند که با انتخاب یک کافه‌ ی مناسب میتوانید یک خاطره‌ ی به یاد ماندنی برای خودتان بسازید.

قرار‌های دونفره : معمولا این قرار‌ها باید در یک محیط ساکت و آرام صورت گیرد که باعث تمرکز بیشتر روی صحبت‌ها شود. پیشنهاد ما ( با توجه به کافه‌ هایی که در این مقاله معرفی می‌کنیم ) کافه‌ های سر بسته، مدرن و شیک هستند.

قرار‌های جمعی: کافه‌ های سنتی با فضاسازی مربوط به فرهنگ اصیل ایرانی، همیشه محیطی گرم و صمیمانه‌ ای را فراهم میکنند و پیشنهاد ما برای قرار‌های دوستانه  یا خانوادگی کافه های روباز و سنتی با فضاهای بزرگ هستند که در این مقاله آن‌ ها را کامل معرفی می‌ کنیم.

پنج تا از بهترین کافه‌های تهران که باید حتما یک بار آن‌ ها را امتحان کرد.

۱- کافه‌ چای بار

یک فضای کاملا سنتی و درجه یک با درختان بسیار زیاد که آرامش خاصی به این کافه داده است و می توانید همراه با دوستان خود تجربه‌ی دلچسبی را به ارمغان بیاورید، در این کافه غذاهای سنتی بسیار لذت بخشی  وجود دارد که باید حتما یک بار آن ها را امتحان کرد.
آدرس: اندرزگو، دزاشیب خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی،  پلاک  145

۲- کافه‌ نادری

کافه نادری یک کافه نیست، بلکه یک تکه قدیمی از تهرانه که به نسل جدید به ارث رسیده است. این کافه از حرفه ای ترین کافه های تهران است که چیزی بیش از طعم‌ های خوشمزه‌ی آن مشتریانش را برای نشستن روی صندلی وسوسه می‌کند.
آدرس:تهران، خیابان جمهوری، بین سی تیر و چهارراه استانبول، پلاک  ۵۲۴  و  ۵۲۰

۳- کافه‌ رایدر

فضای مدرن و خلاقانه‌ این کافه، تجربه‌ی دلچسبی را برای شما به همراه دارد، طرح های دوچرخه با ن‍ءون های رنگی داخل کافه، حس فوق‌العاده‌ ای را به شما می دهد و به همین دلیل است که اسم رایدر برای این کافه انتخاب شده.
آدرس:‌شهرک‌غرب،خیابان مهستان،خیابان ایران زمین، مرکز تجاری مهستان، طبقه‌ ی همکف

4- کافه اروپایی کاوالی

این کافه از کافه های لاکچری تهران است که با نورپردازی زیبا و خاص خود آرامش منحصر به فردی به شما می دهد و می توانید ملاقات های دو نفره خود را در این کافه مجلل سپری کنید، نوع مبلمان و چیدمان اروپایی این کافه زیبایی دو چندانی به آن داده است و در محدوده سعادت آباد واقع شده است.
آدرس: سعادت آباد فرحزاد شمالی پلاک  25

۵- کافه‌ ویکولو (گذری به ایتالیا)

رفتن به این کافه، یعنی رفتن به ایتالیا، معماری باروک اروپایی این کافه تجربه‌ی متفاوتی برای شما به ارمغان میاره. قدم زدن روی سنگ فرش‌های این کافه و نگاه کردن به ستون‌ های آن شما رو از مکان و زمان جدا میکنه. منوی جذاب و متفاوت این کافه، یکی دیگه از خصوصیات منحصر به فرد اونه.
آدرس: خیابان آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور،  طبقه ۵،  پلاک ۴

بهترین کافه‌های روباز با فضایی دلچسب در تهران کدامند؟

۱- کافه مسعودیه

کافه مسعودیه تهران

اگر هوس نوشیدن یک فنجان قهوه داغ کرده اید به شما کافه مسعودیه را پیشنهاد می کنیم که یکی از قدیمی ترین و دنج ترین کافه های تهران است و با محیطی شبیه به خانه های مادربزرگ که با فرش و میز های چوبی طراحی شده و یک انرژی خاصی به شما می دهد. پیشنهاد می کنیم حتما به این کافه سر بزنید.
آدرس: خیبان جمهوری، خیابان ملت، تقاطع خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه

۲- کافه کاریز

یکی دیگه از کافه‌های رو باز و دنج پایتخت، که محیطی دوست داشتنی و باصفایی را در خودش جای داده. اینترنت رایگان، فضای بزرگ و مجاز بودن کشیدن سیگار جزء خصوصیات خوب این کافه محصوب می‌شوند. 
آدرس: بلوار قیطریه، خیابان محمد حسین خراسانی، پلاک ۱۳/۲

۳- کافه باکارا

نوستالژی خالص را در یکی از ساختمان های قدیمی در حوالی خیابان انقلاب تجربه کنید. حوض آبی رنگ، تلوزیون و تلفن های قدیمی در محوطه‌ ی این کافه، جذابیت مضاعفی به این کافه بخشیده‌ اند. امکان حضور در فصل سرما، باوجود وسایل های گرمایشی در این کافه نیز وجود دارد.
آدرس: خیابان انقلاب (شرق)، بعد از تا‍‍‍‍‍‍ تئاتر شهر، بین رازی و خارک، انتهای بن‌بست انجمن کتاب

کافه‌های معروف تهران در نقاط مختلف

۱- کافه ویونا (شمال تهران )

یک فضای مدرن با دکوراسیون جذاب، کاملا راحت و دوستانه را میتوانید در کافه ویونا شعبه سعادت آباد تجربه کنید، همچنین منوی غذای این کافه کامل است و تحویل در محل نیز دارد،( موکا پیر مینت ) کافه ویونا، بیشترین طرفدار را در بین مشتریان خود دارد، پیشنهاد میکنیم حتما یکبار آن را تست کنید.
آدرس : بلوار سعادت آباد، به سمت کوی فراز، نبش چهار راه بهزاد، مجتمع تندیس

۲- کافه دیاموند ( مرکز تهران )

حس خوبی که این کافه و آجرهایش به آدم می دهد را نمی توان ازش غافل شد و اکسیژن خالصی که صبح ها برای صرف صبحانه به آدم می دهد تکرار نشدنی است. می توانید قرار های دو نفره خود را در این کافه بی نظیر تجربه کنید و از ساختمان هایی که آجر به آجر آن با طرح هایی زیبا بنا شده لذت ببرید.
آدرس: خیابان انقلاب، خیابان نجات الهی، خیابان فلاح پور، پلاک 33

۳- کافه رضاییه ( مرکز تهران )

کافه رضاییه یکی از قدیمی ترین کافه های تهران است که پاتوق کسانی همچون صادق هدایت و فروغ فرخزاد در آن جا بود، می توانید لحظه های بسیار خوشی را در این کافه با دوستان خود سپری کنید.
آدرس: خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، بالاتر از موزهٔ  آبگینه،  پلاک 172

۴- کافه ویونا ( شرق تهران )

یکی از بهترین و خفن ترین کافه های تهران کافه ویونا است که دارای شعبه های زیاذی در تهران است و با پرسنل خوش برخورد خود در بین مشتریان، بسیار معروف است، این کافه در خیابان بهشتی و سعادت آباد و تجریش دارای سه شعبه هستند که از امکانات و منوهای متنوعی برخوردار است.
آدرس: جنوب میدان هفت حوض، مرکز تجاری سون سنتر، طبقه‌ی فود کورت، پلاک  ۵۰۲

۵- کافه ژورک ( شرق تهران )

کافه ژوزک از لوکس ترین کافه های شرق تهران است که با کافه هایی که رفته اید فرق دارد و فرق آن این است که شما می توانید از دمنوش های خوش عطر و غذاهای معروف این کافه استفاده کنید و از طعم آن لذت ببرید. اگر اهل کافه گردی هستنید پیشنهاد می کنیم حتما یک بار به این کافه سر بزنید و از امکانات آن لذت ببرید.
آدرس: تهرانپارس، خیابان 142 غربی، بین خیابان رشید و 113، پلاک 108 

۶- کافه ماستا (غرب تهران)

کافه ماستا

کافه ماستا یکی از دلپذیرترین کافه های تهران است که در بازار سنتی ستارخان قرار گرفته. بازار سنتی ستارخان همیشه پر از جمعیت است و به همین خاطر نباید انتظار یک محیط خلوت و آرام را از کافه ماستا داشته باشید. منوی غذایی کافه ماستا خانگی و سنتی است. پس اگر دلتان برای یک کتلت خوشمزه خانگی تنگ شده، حتما سری به این کافه بزنید. سیگار کشیدن در بخش‌هایی از کافه و در ساعات خلوت مجاز است تا سایر مشتریان از دود سیگار آزار نبینند. شما می‌توانید در این کافه از اینترنت رایگان استفاده کنید و حسابی سرگرم شوید. فضای داخلی این کافه کاملا دنج و خودمانی است. درب‌های کافه چوبی بوده و پرده‌های رنگی بر روی آن نصب شده تا محیط بسیار صمیمی و دوستانه باشد.
آدرس: تهران، بازار سنتی ستارخان، فاز یک، طبقه اول، پلاک ۱/۱۱۹

۷- کافه سام (غرب تهران)

کافه سام، با فضاسازی مدرن و جذاب، محیطی آرام و لذت بخشی رو برای شما عزیزان فراهم کرده. در بخش میانی این کافه یک میز بار بزرگ، همانند کافه های اروپا به چشم میخورد، منوی رژیمی این کافه یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است و با وجود انواع غذاهای رژیمی مناسب برای افرادی که قصد لاقری دارن میباشد.
آدرس: شهرک غرب، سیمای ایران، ساختمان AB

۸- کافه چوبی (جنوب تهران)

کافه چوبی یکی از بهترین کافه‌های جنوب تهران است که به دلیل دکوراسیون چوبی که دارد، حس طبیعت را در شما زنده می‌کند، مثل حس یک کلبه چوبی در وسط جنگل. طبق نظر کاربران و کسانی که به این مکان مراجعه کرده‌اند، کافه چوبی یک مکان بسیار بی‌نظیر و با خوراکی‌های بسیار لذیذ و باکیفیت است که نظیر آن را در کل جنوب تهران پیدا نخواهید کرد.
آدرس: انتهای بزرگراه امام علی، اتوبان آوینی، خیابان کریمی شیرازی، جنب فروشگاه شهروند، مجتمع راگا، قسمت فست‌فود، پلاک ۱۱۰ و ۱۱۱ 

درباره ما

دنیای کافه دنیای انواع قهوه فروش اینترنتی ارسال به سراسر کشور

اطلاعات تماس

تهران، قیطریه، خیابان کتابی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *