محصولات دارویی بوعلی دارو

محصولات دارویی بوعلی دارو  تولید کننده محصولات گیاهی و طب سنتی در زمینه های تولید کپسول های گیاهی، شربت های گیاهی ، پماد و روغن گیاهی و محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. تمامی محصولات شرکت بوعلی دارو دارای تاییدیه وزارت بهداشت و صنایع غذا و دارو هستند. این شرکت دارویی تولید کننده بیش از صد نوع دارو و محصول ترکیبی بر اساس دانش طب سنتی می باشد.

شرکت محصولات دارویی بوعلی دارو با بکارگیری پیشرفته ترین متد های روز دنیا اقدام به تولید محصولات فاقد ناخالصی کرده است. در قسمت تولید دارو شرکت بوعلی دارو محصولات بصورت اتوماتیک بصورت قرص ، شربت ، پماد و .. تولید می شوند.

نگاهی بر تاریخچه شرکت دارویی بوعلی دارو

این شرکت با حمایت ها و کمک های آیت الله آل اسحاق توانست در شهرک شکوهیه قم اولین کارخانه تولیدی داروهای کاملا گیاهی را راه اندازی کند. همچنین این شرکت توانست همزمان با تاسیس کارخانه، مجوز های لازم زیر نظرمعاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کند و همین امر باعث شد تا محصولات باکیفیتی را جهت ارتقاء سلامت جامعه تولید کند.

محصولات دارویی بوعلی دارو

لیست قیمت محصولات دارویی بوعلی دارو

معرفی پرفروش ترین محصولات دارویی بوعلی دارو

در ادامه به بررسی پرفروش ترین محصولات بوعلی دارو می پردازیم.

شربت فودنج بوعلی دارو

شربت اشتها آور گیاهی فودنج بوعلی دارو ، شربت اشتها آور فودنج یک داروی گیاهی است که در افزایش اشتها و رفع لاغری بسیار مفید و موثر است. در تهیه این شربت از ترکیبات گیاهان انار، پونه خشک و شکر استفاده شده است. مواد موثر موجود در انار دارای خاصیت ضد سرطانی، ضد آپوپتوتیک، و نیز خاصیت محافظت از سلول های قلبی و آنتی هیپرلپید است.

پماد شفا بوعلی دارو

پماد شفا بوعلی دارو ، درد مفاصل یکی از علل ناتوانی در سنین بالای 65 سال است. در طب سنتی هنگامی که محل اتصال استخوانهای دست و پا دچار درد و تورم می شوند، واژه درد مفاصل به کار می رود پماد شفا با ترکیبات روغن بادام تلخ، روغن سوسن، ( Commiphora Myrrha )، پونه، کندر، مومیایی معدنی و ..گزینه مناسبی برای درمان درد های مفصلی باشد.
در بررسی انجام شده بر روی خواص ضد التهابی و ضد دردی عصاره مر و کندر بصورت جداگانه و ترکیبی بر روی اِدِم ایجاد شده در موش، مشخص گردید عصاره ی مر و کندر و ترکیب آنها اثر مثبتی بر روی التهاب و درد دارند. این بررسی نشان داد که مصرف همزمان این دو، اثر بیشتری نسبت به مصرف جداگانه هر یک در کاهش درد و التهاب دارد.

شربت زوفا مرکب بوعلی دارو

از شربت زوفا مرکب محصولات دارویی بوعلی دارو ، در درمان سرفه، تنگی نفس، سرماخوردگی و منضج بلغم استفاده می شود. سرماخوردگی یکی از شایع ترین بیماری های موجود است که ممکن است فرد را در طول سال 3 الی 4 بار درگیر خود کند. سرفه نیز از عوامل مهمی است که ممکن است افراد به دکتر مراجعه کنند و بابت آن هزینه های دارویی زیادی بدهند. شربت زوفا بوعلی دارو حاصل ترکیب گیاهانی چون عناب، انجیر، سپستان، خشخاش، رازیانه، پرسیاوش، بنفشه، گل گاوزبان، شیرین بیان، زوفا، اسطوخودوس و ایرسا می باشد.
اجزاء مذکور به صورت ترکیبی و حتی جداگانه در طب سنتی برای درمان سرفه و سرماخوردگی کاربرد داشته اند و به مصرف آنها در بیماری های مذکور توصیه شده است.

شربت مسهل سودا (اسطوخودوس)

شربت اسطوخودوس تشکیل شده از گیاه اسطوخودس است. اسطوخودوس گل های کوچک خوشه‌ای آبی یا قرمز سیر تا بنفش دارد و ارتفاعش در حدود ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر است. و گیاهی است از خانواده نعناسانان که برگ ها و قسمت سبز گیاه دارای اسانس روغنی فرار است. ترکیبات شیمیایی اسانس اسطوخودوس، مرکب از نوعی ستن (با بوی کامفر و نعناع)، سینئول، الکل و لینالول است. اسانس این گیاه دارای اثر مهار کننده بر روی باکتری های بیماری زای می باشد.
مصرف این فرآورده برای شیرخواران زیر شش ماه و خانم های باردار شیرده ممنوع می باشد.

بوعلی دارو

“برای مشاهده تمام محصولات دارویی بوعلی دارو  کلیک کنید”

قیمت عمده محصولات دارویی بوعلی دارو

شما عزیزان می توانید تمامی محصولات دارویی بوعلی دارو اعم از شربت، کپسول، قرص و… را به صورت عمده و با قیمت کاملا مناسب از سایت عطاری ساپتک تهیه و استفاده نمایید. برای اطلاعات یشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره های موجود در پایین صفحه با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید آنلاین محصولات گیاهی شرکت بوعلی دارو

گیاهان دارویی و طب سنتی امروزه بسیار در بین مردم رواج پیدا کرده اند و برای پیشگیری و درمان داروها مناسب هستند. بدن انسان نسبت به گیاهان دارویی در مقابل داروهای شیمیایی، واکنش و اثرپذیری بهتری دارد. سایت عطاری ساپتک دارای بیش از 30 نوع داروی گیاهی شرکت بوعلی دارو می باشد و شما می توانید پس از انتخاب و نهایی کردن خرید خود، این محصولات صددرصد گیاهی را درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس و شماره تماس شرکت دارویی بوعلی دارو

آدرس:

قم خیابان طالقانی (آذر) خیابان قدس (زاویه) کوچه ۶ (شهید ابوالحسن آل اسحاق) پلاک ۴٧ سلامتکده بوعلی

تلفن:

۰۲۵۳۷۲۳۵۳۵۳-۰٢۵٣٧٢٣۴۰۴۰