چاقی ( افزایش وزن ), blog

قویترین داروی گیاهی برای افزایش اشتها

قویترین داروی گیاهی برای افزایش اشتها

قویترین داروی گیاهی برای افزایش اشتها

امروزه افراد زیادی تمایل دارند که وزن بدن خود را افزایش دهند. در واقع مشغله های کاری و نداشتن زمان کافی، سو تغذیه، غذا نخوردن، تمایلات ژنتیکی، استرس، کمبود خواب، عدم تعادل هورمونی و … باعث می شوند که تمامی مصارف غذایی شما به انرژی مورد نیاز برای انجام کار های روزمره تبدیل شود که همین امر باعث می شود که شما چندان اضافه وزنی نداشته باشید. اما افرادی که اینگونه زندگی می کنند و تمایل دارند وزن گیری کنند تا به وزن ایده آل خود برسند چه کاری را باید انجام دهند؟
در این مقاله قصد داریم داروهای گیاهی که به شما کمک می کنند افزایش اشتها داشته باشید و به وزن دلخواهتان برسید را معرفی کنیم اما قبل از آن بهتر است عوارضی که کمبود وزن برای ما ایجاد می کند را بدانیم تا انگیزه ای برای وزن گیری ما باشد. با ما در عطاری ساپتک همراه باشید. گیاهان دارویی افزایش وزن

فهرست مطالب

عوارض کمبود وزن چیست؟

بهتر است اول با این سوال شروع کنیم: چگونه میتوان کمبود وزن را تشخیص داد؟

روش های متفاوتی برای محاسبه و تعیین وزن افراد پیشنهاد شده است که یکی از آن ها تعیین شاخص توده بدنی است که به صورت مخفف BMI خوانده می شود.

البته توجه داشته باشید که این طبقه بندی برای افراد دارای استخوان بندی درشت ، ورزشکار ، زنان باردار و شیرده و افراد خیلی بلند یا خیلی کوتاه کاربردی ندارد

وزن ( برحسب کیلوگرم ) ÷ مجذور قد ( برحسب متر ) = شاخص توده بدنی

BMI Table

علائم و عوارض کمبود وزن : پوکی استخوان ، کم خونی ، کاهش قدرت عضلانی ، کاهش ایمنی ، مشکلات قلبی ، مشکلات بارداری از جمله زایمان زودرس ، قاعدگی نامنظم در زنان ، هیپوترمی و…

چگونه وزنمان را افزایش دهیم؟

اگر قصد افزایش وزن داریم ، بهتر است با روشی سالم اینکار را انجام دهیم. مثلا با مصرف شیرینی جات ممکن است به اضافه وزن ما کمک کند اما روشی ناسالمی است و به سلامت ما ضرر می زند.

بهترین روش برای افزایش اشتها ، مصرف گیاهان دارویی است که به افزایش طبیعی وزنمان به ما کمک می کنند.

ریشه قاصدک

اولین گیاهی که به شما در افزایش وزن کمک میکند ریشه قاصدک است. در واقع باید گفت ترکیب منحصر به فردی که در این ریشه وجود دارد به افزایش وزن شما کمک می کند. این ریشه به درمان بسیاری از بیماری ها مانند سو هاضمه ، یبوست  و سنگ صفرا کمک میکند. کافیست مقداری از ریشه گل قاصدک را بجوشانید و میل کنید و برای از بین بردن طعم تلخ آن ، می توانید شکر یا عسل به آن اضافه کنید. گیاهان دارویی افزایش وزن

نحوه ی استفاده از قاصدک برای درمان لاغری

استفاده از 20 گرم ریشه خشک شده ی گیاه قاصدک برای درمان لاغری و رسیدن به وزن ایده آل معجزه میکند. کافی است ریشه این گیاه را داخل یک لیتر آب بریزید و اجازه دهید تا 10 دقیقه بجوشد. سپس می توانید آن را صاف کنید و با کمی عسل برای مدت یک ماه، روزی سه فنجان میل کنید تا به نتیجه برسید.

ریشه قاصدک

چاقی و افزایش وزن با جینسینگ

حتما شما هم تا کنون نام گیاه فوق العاده جینسینگ را شنیده اید و تا حدودی از خواص آن با خبرید . ولی آیا می دانستید این گیاه فوق العاده در افزایش وزن هم می تواند به کمک شما بیاید؟ این گیاه چندین سال است که در پزشکی به خصوص در شرق آسیا به دلیل خواص هایی که دارد استفاده می شود . این گیاه در رفع خستگی و کاهش درد و استرس کمک بسیار شایانی میکند و به تازگی برای افزایش وزن ، در رژیم غذایی استفاده می شود و تاثیر فوق العاده ی خود را نشان داده است. برای استفاده از مزیت های چاقی گیاه جینسینگ کافی است یک قاشق از پودر این گیاه را در یک لیوان آب ولرم حل کنید و سپس به مقدار یک قاشق کره به آن اضافه کنید . این ترکیب را روزی یک بار ، به مدت یک ماه میل نمایید تا تاثیرات فوق العاده آن را مشاهده نمایید. گیاهان دارویی افزایش وزن

روش فوق العاده برای چاقی بدن با جینسینگ :

اما برای افزایش وزن و نتیجه گیری سریع تر از گیاه جینسینگ ، بهتر است دو قاشق غذاخوری از پودر گیاه جینسیگ را با یک لیوان شیر ولرم مخلوط کرده و سپس دو قاشق مربا خوری کره را به ترکیب آن بی افزایید . این نوشیدنی را هر روز به مدت یک ماه استفاده کنید تا نتیجه آن را ببینید.

جینسینگ

پودر چاقی گیاهی رویان

پودر چاقی رویان یکی دیگر از راه حل های گیاهی و بدون عوارض برای چاقی نواحی مختلف بدن است که ترکیبات این پودر شامل جوانه گندم ، جوانه جو ، عصاره مالت ، جینسینگ و جنتیانا می باشد. این پودر برای افزایش وزن طبیعی به بدن شما کمک می کند و علاوه بر آن ، این پودر گیاهی شامل انواعی از ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد که شما با این پودر نه تنها به خواسته افزایش وزن خود رسیده اید ، بلکه ویتامین های مورد نیاز بدن خود را نیز تامین می کنید. 

روش مصرف پودر چاقی رویال

نیم ساعت بعد از صرف صبحانه و شام توصیه می شود که از این پودر گیاهی چاق کننده  ، به اندازه یک قاشق چای خوری از آن را با آب میوه یا شیر ترکیب کرده و میل نمایید. برای گرفتن نتیجه بهتر از این پودر ، بهتر است به مدت یک ماه از آن استفاده نمایید. توصیه شده که برای پایان دادن به مصرف این پودر ، نباید یکباره مصرف آن را قطع کنید. برای مثال ، اگر این پودر را دو بار در روز استفاده می کنید ، در 10 روز پایانی دوره ، روزی یکبار از آن را مصرف کنید تا اشتهایتان از بین نرود .

خواص پودر مالت جو برای چاقی

یکی از ترکیبات گیاهی که به وزن گیری افراد کمک می کند ، پودر گیاهی بیوتی فت است. این پودر حاوی جوانه گندم و عصاره مالت می باشد. این پودر گیاهی برای افرادی مانند ورزشکاران که می خواهند افزایش سریع وزن را با گیاهان دارویی به صورت دریافت پروتئین داشته باشند بسیار مناسب است. این مکمل به دلیل گیاهی بودن و وجود جوانه گندم در آن ، حاوی مجموعه‌ای از آمینواسیدها و آنزیم‌های گوارشی است که  برای کاهش عوارضی همچون نفخ و ورم در ناحیه شکم ، استفاده می شود.

طریقه مصرف پودر مالت جو برای چاقی

برای گرفتن نتیجه مناسب از این ترکیب بهتر است در هفته اول روزی یکبار ، یک قاشق از آن را در آب ولرم یا آب میوه ترکیب کنید و میل نمایید. برای هفته دوم به همین ترتیب روزی دو بار از این ترکیب استفاده کنید. البته کارشناسان توصیه می کنند که بهتر است از این پودر بین وعده های غذایی خود استفاده کنید تا نتیجه بهتری را بگیرید.

پودر بیوتی فت

تخمه چاق کننده

تخمه آفتاب گردان جز پر طرفدارترین خوراکی ها بین ما ایرانی ها می باشد که در بسیاری از مراسم ها از آن استفاده می کنیم. ولی باید گفت که این تخمه محبوب جز خوراکی های چاق کننده به شمار می رود و مصرف هر صد گرم از این تخمه خوشمزه ۵۸۴ کیلو کالری انرژی وارد بدن ما می‌کند. به همین دلیل ، استفاده بیش از حد از این محصول موجب چاقی و اضافه وزن خواهد شد.

قویترین داروی گیاهی برای افزایش اشتها

روش مصرف تخمه آفتاب گردان برای افزایش وزن بدن

یکی از راه های استفاده از تخمه آفتابگردان برای چاقی این است که از آن در تهیه دسر ها استفاده کنید همچنین می توانید از آسیاب شده ی تخمه آفتابگردان در تهیه انواع شیرینی های محلی نیز استفاده کنید. استفاده از تخمه آفتابگردان برای چاقی دستور خاصی ندارد ، تنها کافیست مقداری از آن را در رژیم غذایی خود قرار دهیم تا به افزایش وزنمان کمک کنیم.

پودر جینسینگ و جوانه گندم

یکی دیگر از راه هایی که در خانه میتوانید برای افزایش وزن خود انجام دهید ، درست کردن معجون چاقی است. معجون های متنوعی وجود دارند که می توانند به شما در افزایش سریع وزن با گیاهان دارویی کمک کنند . در اینجا قصد داریم یکی از موثر ترین آنها که آماده سازی آسانی هم دارد را معرفی کنیم. درست کردن این معجون ها و استفاده از آن علاوه بر وزن گیری ، به تقویت قوای عمومی بدن نیز کمک می کند.

نحوه ی تهیه معجون چاقی گیاهی در خانه

مواد لازم :

بادام زمینی به مقدار ۵۰ گرم

انجیر خشک به مقدار ۱۰۰ گرم

کنجد به میزان ۵۰ گرم

جینسینگ قرمز به مقدار ۵۰ گرم

نبات ۲ کیلو گرم

مغز بادام هندی به میزان ۱۰۰ گرم

پودر مالت جو به میزان ۱۰۰ گرم

آرد نخودچی به مقدار ۱۰۰ گرم

نشاسته ذرت ۲ کیلو گرم

پودر کاکائو به مقدار ۲۰۰ گرم

پودر جوانه گندم به مقدار ۱۰۰ گرم

مغز بادام درختی به میزان ۱۰۰ گرم

پودر جوانه جو به میزان ۱۰۰ گرم

مغز فندق به مقدار ۵۰ گرم و مغز پسته به میزان ۵۰ گرم

برای تهیه این معجون کافی است ابتدا کل این مواد را آسیاب کنید ، سپس هر وقت که نیاز دارید، دو قاشق برداشته و در یک لیوان آب بریزید و روی حرارت گرم هم بزنید تا حالت فرنی بگیرد. حالا معجون شما آماده است و میتوانید میل کنید. نوش جان!

قویترین داروی گیاهی برای افزایش اشتها

در جامعه امروزی که جهان با بحران چاقی دست و پنجه نرم می کند، میل به افزایش وزن ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما برای کسانی که می خواهند وزن خود را افزایش دهند، گیاهان دارویی برای افزایش وزن می تواند یک موهبت باشد.
برخی افراد به دلایل مختلفی نیاز به قویترین داروی گیاهی برای افزایش اشتها دارند. برخی از افراد متابولیسم سریع دارند، در حالی که برخی دیگر از نظر ژنتیکی مستعد “لاغری” هستند. اما زیاده روی در خوردن غذاهای ناسالم کمکی به افزایش وزن سالم نمی کند بلکه فقط چربی اضافه می کند و شما را ناسالم می سازد. پس استفاده از گیاهان دارویی همچون پودر جینسینگ و جوانه گندم می تواند به شما در افزایش وزن کمک کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 3.8]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *