blog, لاغری

لاغری سریع با قرص گیاهی لاغری

 

لاغری سریع با قرص گیاهی لاغری

 

لاغری سریع با قرص گیاهی لاغری ، داشتن وزن ایده‌آل جز اینکه با سلامت انسان و تندرسی بدن ارتباط مستقیم دارد، می‌تواند اعتماد به نفس را بالا ببرد و تاثیر زیادی در بهتر شدن حال روحی افراد داشته باشد.

ورزش و رژیم غذایی مناسب، می‌تواند باعث رسیدن به وزن دلخواه  شود. علاوه بر این قرص‌های لاغری نیز می‌توانند به شما در سرعت بخشیدن به این مهم کمک کنند.

قرص‌های کاهش وزن برای افرادی که می خواهند سریع‌تر به وزن ایده‌آل خود برسند و شرایط و توانایی انجام ورزش‌های سنگین را ندارند و یا میزان اشتهای‌شان به حدی است که حتما باید از یک مکمل غذایی استفاده کنند تا کاهش وزن داشته باشند، بسیار مناسب و موثر است.

کاهش وزن-compressed

چرا همه از یک دارو نتیجه‌ی یکسان نمی‌گیرند؟

همیشه افرادی هستند که از یک برند خارجی یا ایرانی جواب مثبت گرفته‌اند و عده‌ای دیگر خیر. آیا واقعا مشکل از دارو می‌باشد؟ اگر اینطور بود چطور بعضی‌ها جواب میگیرند؟ هر دارویی نیاز به رعایت برخی نکات و شرایط دارد تا نتیجه مورد نظر شما حاصل شود، همیشه افرادی که این مسائل را رعایت می‌کنند به نتیجه دل‌خواه می‌رسند.

توجه داشته باشید که قرص‌ها می‌توانند روند کاهش وزن را سرعت ببخشند و به تنهایی کاهش وزن ایجاد نمی‌کنند.

 

 

 قرص‌های لاغری ایرانی بهتر است یا خارجی؟

برند دارو و کشور سازنده آن یک فاکتور مهم و حیاتی برای انتخاب قرص است. برخی افراد فقط به دنبال قرص لاغری خارجی هستند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند از قرص‌های ساخت کشور خودمان مصرف کنند. به نظر شما حق با کدام گروه است؟ قرص‌های لاغری که در هر کشوری تولید می‌شوند طبق آب و هوا، شرایط و تغذیه‌ی مردم آن کشور ساخته شده است. پس بهتر است ما هم از محصولاتی استفاده کنیم که در کشور خودمان و برای شرایط ایران ساخته شده‌اند.

قرص لاغری گیاهی  یا شیمیایی؟


 قرص‌های کاهش وزن به ۲نوع  گیاهی و شیمیایی تقسیم می‌شوند.

  • نوع اول قرص‌های شیمیایی: همان طور که می‌دانید قرص‌های شیمیایی زود بازده‌تر هستند ولی متاسفانه عوارض خطرناکی به همراه دارند و استفاده از این قرص ها عواقب جبران ناپذیری بوجود می‌آورد.
  • نوع دوم قرص‌های گیاهی: قرص‌های گیاهی همانطور از اسم‌شان پیداست، ترکیبی از گیاهان موثر در کاهش وزن هستند. ترکیبات اصلی این مکمل‌ها از عصاره و مواد موثر گیاهان گرفته می‌شود.

این قرص‌ها به دلیل درشت ملکول بودن کمی دیر بازده‌تر هستند ولی نسبت به داروهای شیمیایی تقریبا هیچ عوارضی ندارند.

قرص لاغری-compressed

انواع قرص لاغری:

قرص‌ها و مکمل‌های لاغری به ۳ دسته تقسیم می‌شوند:

  1. قرص‌هایی که کارشان در بدن کاهش اشتها می‌باشد.
  2. قرص‌هایی که کارشان در بدن چربی سوز می‌باشد.
  3. و در آخر قرص‌هایی که در بدن انسان کاهش دهنده جذب چربی می‌باشند.

این قرص‌ها هر کدام ساز و کار خودشان را در کاهش وزن دارند. از نام هر دسته مشخص است که چه کمکی به بدن در روند کاهش وزن می‌کند، اما برای انتخاب بهتر شما عزیزان در ادامه مقدار کوتاهی به هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.

 

 

قرص کاهش اشتها

این نوع از قرص‌ها برای کسانی که نمی‌توانند اشتهای خودشان راکنترل کنند پیشنهاد می‌شود. در واقع قرص‌های کاهش اشتها حاوی ترکیباتی گیاهی مانند فیبرهای غذایی هستند که با جذب آب حجیم می‎شوند و باعث ایجاد احساس سیری در فرد خواهند شد.

به این ترتیب یکی از مهم‌ترین دلایل اضافه وزن، یعنی پرخوری از بین خواهد رفت. این دسته از قرص‌ها ابتدا مانع از چاق شدن بیشتر می‌شوند و به مرور زمان باعث می‌شوند بدن برای دریافت انرژی از چربی های موجود استفاده کند. در نتیجه موجب لاغری و کاهش وزن می‌شوند.

قرص چربی سوز

چربی‌سوزها حاوی ترکیباتی هستند که متابولیسم و سوخت و ساز بدن را افزایش می‎دهد، در نتیجه موجب تبدیل چربی به انرژی در بدن می‌شود. در واقع این نوع از قرص‌ها سرعت سوخت و ساز را افزایش می‌دهند تا بدن برای تولید انرژی بیشتر تشویق شود.

 

چربی سوزی-compressed

 

 

قرص کاهش دهنده جذب چربی

قرص‌های کاهش دهنده جذب چربی، نوع دیگری از قرص لاغری هستند که مواد تشکیل دهنده‌ی این قرص‌ها مانع از جذب چربی در بدن می‌شوند. در بدن انسان آنزیمی به نام لفا آمیلاز کار هضم کربوهیدرات‌ها را انجام می‌دهد.

قرص‌های کاهش دهنده‌ی جذب چربی توانایی مهار این آنزیم را دارند. درنتیجه مانع از هضم و جذب پلی‌ساکاریدها و تبدیل آنها به گلوکز می‌شوند. در نهایت نیز سبب دفع کربوهیدارت ها از طریق مدفوع می شوند.

بهترین نوع قرص لاغری چه ویژگی‌ای دارد؟

همان طور که تا الان گفتیم، بهترین نوع قرص لاغری قرصی است که گیاهی باشد و عوارض خطرناک قرص‎‌های شیمیایی را نداشته باشد. همچنین این قرص بهتر است که مطابق با شریط، آب و هوا و تغذیه‌ی کشورمان تولید شده باشد.

یکی از بهترین قرص‌های کاهش وزن بازار که این ویژگی‌ها را دارا می‌باشد همچنین از درصد رضایت بالایی برخوردار است، کپسول لاغری(مهزل) نیاک نام دارد. برای بررسی این قرص پر طرفدار در ادامه با ما همراه باشید.

کپسول لاغری مهزل نیاک

 کم تحرکی و استفاده از غذاهایی مانند فست فودها، برای چاق شدن در طول زمان کافی است. همه می‌دانیم که کم کردن وزنی که با عادت‌های ناسالم کسب کرده‌ایم، کار بسیار سختی است. لاغر شدن نیاز به کنترل تغذیه، فعالیت بدنی و گذر زمان دارد.

اما آیا راهی برای سریع‌تر شدن روند کاهش وزن وجود دارد؟ نکته‌‍‌‌ای که برای افزایش روند کاهش وزن وجود دارد این است که با کمک برخی مواد می‌توان بازده تلاش برای لاغری را افزایش داد.

 بعضی گیاهان و عصاره‌های آن‌ها می‌توانند سرعت چربی سوزی بدن را بالا برده و باعث شوند نتیجه بهتری از رژیم های لاغری و فعالیت‌های بدنی خود بگیریم. کپسول لاغری مهزل نیاک، ترکیبی موثر از این گیاهان و عصاره‌ی آن‌ها می‌باشد.

مهزل-compressed

ترکیبات قرص لاغری مهزل نیاک چیست؟

بین گیاهانی که در طب سنتی برای کاهش وزن استفاده میشود، زیره سیاه از پرکاربرد ترین است. زیره‌ی سیاه به  گیاه لاغر کننده معروف است.

عصاره‌ی این گیاه اصلی‌ترین ماده در قرص لاغری مهزل نیاک به شمار می‌رود. این گیاه سرشار از آهن،  کلسیم، زینک، منیزیم و آنتی‌اکسیدان است. این مواد علاوه بر کاهش وزن، به بهبود هضم و رفع نفخ شکم نیز کمک می کنند.

 در این کپسول، همراه با زیره سیاه ازعصاره گیاهانی مانند زنیان، مرزنجوش، سداب و لاک نیز استفاده شده است. ترکیب این عصاره‌ها در کنار هم، تأثیر آنها را بر بدن انسان چند برابر می‌کند.

 

زنیان

زنیان گیاهی پر مصرف است که خواص  ضد نفخ، ضد میکروب و ضد التهاب دارد. این گیاه به هضم سریع غذا کمک کرده و در روده مانع از جذب چربی‌های اضافه می‌شود.

مرزنجوش

مرزنجوش منبع غنی از فیبر است. فیبر در قرص‌های لاغری درجهت کاهش اشتها استفاده می‌شود. فیبر وقتی وارد معده می‌شود، آب جذب می‌کند و حجیم می‌شود.

به این ترتیب پس از خوردن انواع مواد غذایی فیبردار، زودتر احساس سیری کرده و دچار پرخوری نمی‌شوید.

سداب

سداب هم از قدیمی‌ترین گیاهان دارویی است که برای رفع گرفتگی‌های عضلانی و بهبود عملکرد سیستم گوارش استفاده می شود. این گیاه به هضم و دفع سریع‌تر کمک می‌کند.

 

3دارو-compressed

قرص مهزل نیاک چگونه باعث لاغری می‌شود؟

زیره سیاه حاوی دو ماده حیاتی برای کاهش وزن است. یکی آهن و دیگری تیموکینون، آهن برای رساندن اکسیژن  و افزایش متابولیسم بدن ضروری است.

همچنین تیموکینون نیز با خاصیت آنتی‌آکسیدانی به کاهش تجمع چربی‌ها کمک کرده و در روده به هضم سریع‌تر و سوزاندن کالری‌های مصرفی بیشتر کمک می‌کند.

از طرفی زنیان با کاهش جذب کالری اضافی، و مرزنجوش با کاهش کلسترول اضافی خون، موجب کاهش وزن و در عین حال افزایش سلامت بدن می‌شوند.

 

 

تاثیر کپسول مهزل نیاک بر دستگاه گوارش

تقریبا همه‌ی عصاره‌های گیاهانی که در کپسول گیاهی لاغری نیاک بکار گرفته شده است، به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کند.

زیرا  این عصاره‌ها، مواد ضروری برای عملکرد صحیح دستگاه گوارش، از جمله آهن، منیزیم، فیبر و آنتی‌اکسیدان‌ها را تامین می‌کنند و باعث بهتر شدن هضم و دفع غذا می‌شوند.

تداخلات دارویی

مصرف داروهای حساس کننده به نور چون تتراسایکلین، سیپروفلوکساسین، داکسی سایکلین، لووفلوکساسین و آمی تریپتیلین همزمان با کپسول مهزل نیاک، ممکن است موجب تشدید این عارضه گردد.

اگر از استروژن ها، تاموکسیفن، داروهای آنتی کولینرژیک چون ایپراتروپیوم، داروهای ضدانعقاد خون، استیل کولین استراز (پیریدوستگیمین و نئوستیگمین)، داروهای دارای عارضه کبدی و داروهایی که در کبد متابولیزه می‌شوند استفاده می‌کنید، بهتر است جهت کاهش تداخلات احتمالی با پزشک خود و یا متخصص طب سنتی مشورت کنید.

 

حساس به نور-compressed

تداخلات با گیاهان دارویی

استفاده از فراورده‌های گیاهی حاوی، علف چای، انگور خرس (آقطی سیاه)، گل گاو زبان، سیر، جنسینگ و جینکگو ممکن است با قرص نیاک تداخل داشته باشد، بهتر است با پزشک یا متخصص طب سنتی در این رابطه مشورت شود.

 

 

مصرف قرص لاغری مهزل نیاک در بارداری

کپسول مهزل روی بدن تاثیرات مختلفی دارد، این دارو می‌تواند سبب افت فشار یا عدم جذب صحیح غذا خواهد شود. در نتیجه بهتر است از مصرف آن در دوران بارداری خودداری نمایید.

در شیردهی نیز به دلیل تأثیر عصاره‌های گیاهی روی طعم شیر و احتمال ایجاد عارضه‌های عصبی در نوزاد بهتر است از مصرف آن خودداری شود.

 

 

طریقه مصرف قرص لاغری مهزل نیاک

بهترین زمان برای مصرف کپسول لاغری مهزل نیاک، نیم ساعت قبل از هر وعده غذا می‌باشد. برای هربار استفاده مصرف 2 عدد قرص توصیه می‌شود.

بهتر است این قرص همراه با آب زیاد میل شود. به منظور کاهش علائم گوارشی می‌توان این دارو را همراه با عرق زیره مصرف کرد.

برای مصرف بیش از 3 ماه لازم است تا با پزشک مشورت کنید.

قرص لاغری مهزل نیاک را از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه‌ی قرص‌های لاغری مهزل نیاک می‌توانید به عطاری‌ آنلاین مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *