blog, پوست و مو

درمان خانگی ترک کف پا

درمان خانگی ترک کف پا

درمان خانگی ترک کف پا

درمان خانگی ترک کف پا: از عمده دلایل ایجاد ترک کف پا شامل: پیاده روی طولانی مدت با پای برهنه، زندگی در محلی که آب و هوای خشک دارد، پوشیدن طولانی کفش‌های پشت باز ، ایستادن و راه رفتن طولانی مدت و … .
خشک شدن پوست باعث، سخت و پوسته پوسته شدن آن می‌شود که سرانجام باعث ایجاد شکاف می‌شود. بعضی از این شکاف‌ها ممکن است حتی به خونریزی دردناک منجر شود. اما نا امید نشوید. با ما همراه باشبد تا درمان خانگی آن را به شما آموزش دهیم.
اسکراب پا با آرد برنج عسل و سرکه ترکیبی معجزه آسا.!

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری آرد برنج

2 قاشق غذاخوری عسل
مقداری سرکه
مواد را به خوبی مخلوط کرده و به مدت 10 دقیقه روی پاهایتان قرار دهید، سپس با آب گرم شستشو دهید. این ترکیب باعث کم شدن ترک پا و بعد از مدتی از بین رفتن ترک‌ها می‌شود.
بهترین زمان استفاده از این ترکیب بعد از حمام است.

درمان خانگی ترک کف پا

آرد برنج در ترکیب با مواد ارگانیک مانند روغن نارگیل، شیر و آب، همانند یک لایه بردار عمل کرده و باعث از بین رفتن سلول‌های مرده پوست و در نتیجه روشن‌تر و درخشان‌تر شدن آن خواهد شد.
یکی دیگر از مزایای شگفت انگیز آرد برنج‌، توانایی آن در تقویت تولید کلاژن در پوست است. کلاژن باعث سفت و محکم شدن پوست می‌شود. آرد برنج همچنین به بهبود آفتاب سوختگی پوست کمک کرده و همانند یک ضد آفتاب عمل می‌کند.

درمان خانگی ترک کف پا

عسل به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان‌های غنی باعث مرطوب کردن و تغذیه پوست می‌شود. عسل به آرامی به منافذ پوست نفوذ می‌کند و باعث پاکسازی منافذ پوست می شود. زیرا عسل طبیعی حاوی آنزیم‌ها و پروبیوتیک‌هایی است که برای پوست بسیار مفید است.
مواد موجود در عسل می‌تواند، باکتری‌ها و قارچ‌های خاصی را از بین ببرد. همچنین قادر است، مواد مغذی و شیمیایی دیگری را ایجاد کند که باعث ترمیم جای زخم می‌شود.

درمان خانگی ترک کف پا

سرکه سیب حاوی استیک، سیتریک و اسید مالیک است. بنابراین دارای ساختاری غنی از ویتامین، آنزیم‌ها، نمک‌های معدنی و آمینو اسیدها می‌باشد که در سلامت پوست موثر است. سرکه سیب با محتوای اسیدی آن به از بین بردن لکه‌ها روی پوست کمک می‌کند. همچنین این ماده یک داروی نیرو بخش طبیعی است. به این ترتیب، به تغییر رنگ در پوست کمک می‌کند.

درمان ترک کف پا با آلوئه ورا

محصولات موجود در سایت عطاری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *