blog, پوست و مو

اسکراب لب چیست و چه کاربردی دارد؟

اسکراب لب چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

اسکراب لب چیست و چه کاربردی دارد؟

اسکراب لب چیست و چه کاربردی دارد؟ برای حفظ نرمی و صافی لب‌ها بهتر است روزانه از اسکراب لب استفاده کنید. چرا که ماسک لب کمک می‌کند، پوست‌های مرده و چاک‌های عمیق از بین بروند و به عنوان یک آبرسان عمل می‌کند.

مواد اسکراب لب چیست؟

حتماً نباید برای تهیه اسکراب لب، پول زیادی پرداخت کنید. بلکه به آسانی می‌توانید با چند ماده که کاملاً طبیعی است و در اکثر خانه‌ها پیدا می‌شود، بهترین اسکراب را درست کنید.

1- ماسک عسل و روغن نارگیل

مواد لازم=

1- روغن نارگیل(یک قاشق غذا خوری)؛

2- عسل ارگانیک(یک قاشق غذا خوری)؛

3- شکر قهوه‌ای(دو قاشق غذا خوری)
طرز استفاده = مخلوط حاصل را روزانه به مدت  2 الی 3  دقیقه به صورت دورانی، روی پوست لب ماساژ دهید و سپس با آب ولرم بشویید. وجود روغن نارگیل در این اسکراب به نرمی و لطافت پوست لب منجر می‌شود. همچنین وجود شکر قهوه‌ای در این مخلوط، مواد مغذی که پوست لب به آن نیاز دارد را به لب‌ها می‌رساند.

اسکراب لب چیست و چه کاربردی دارد؟

خرید مواد لازم اسکراب

2- ماسک اسکراب شکلات

اسکراب لب چیست و چه کاربردی دارد؟

مواد لازم

1- پودر کاکائو(یک قاشق غذا خوری)؛

2- شکر قهوه‌ای(دو قاشق غذا خوری)؛

3- روغن زیتون(دو قاشق غذا خوری)؛

4- عصاره وانیل(یک چهارم چای خوری)؛

5- عسل(یک قاشق چای خوری).
طرز استفاده = مخلوط حاصل را روزانه به مدت  2 الی 3  دقیقه به صورت دورانی بر روی پوست لب ماساژ دهید و سپس با آب ولرم بشویید.

اسکراب لب چیست و چه کاربردی دارد؟

علت استفاده از این اسکراب:
اسکراب فوق نه تنها هوس شکلات شما را برآورده می‌کند، بلکه به سوخت و ساز بدن نیز کمک می‌کند. لب‌ها را عمیقاً مرطوب کرده، عصاره وانیل نیز دارای خواص ضد پیری و آنتی اکسیدان است که آسیب پوستی ناشی از رادیکال‌های آزاد را از بین، می‌برد .

اسکراب لب چیست و چه کاربردی دارد؟

خرید مواد لازم اسکراب

3- ماسک اسکراب توت فرنگی و کیوی

اسکراب لب چیست و چه کاربردی دارد؟
مواد لازم=توت فرنگی له شده(یک عدد) + کیوی له شده (نصف) +شکر قهوه‌ای(یک قاشق غذا خوری)+ویتامین ای(دو قطره)+روغن زیتون(دو قاشق غذا خوری).
طرز استفاده:مخلوط حاصل را روزانه به مدت  2 الی 3  دقیقه به صورت دورانی بر روی پوست لب ماساژ دهید و سپس با آب ولرم بشویید.
علت استفاده از این اسکراب:توت فرنگی همچنین حاوی مواد معدنی و ویتامین‌های ضروری است که به درمان تیرگی لب‌ها کمک می‌کند. همچنین می‌تواند، لب‌های زخمی و خشک را درمان و آن را نرم‌تر کند. ویتامین ای موجود در آن دارای خواص آنتی اکسیدانی است و به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی و قوی عمل می‌کند.

اسکراب لب چیست و چه کاربردی دارد؟

بعد از اسکراب لب چه باید کرد؟

اسکراب لب چیست و چه کاربردی دارد؟ اکنون شما لب‌هایی نرم، صاف و جذاب دارید. پس بهتر است حالت خوش فرم و زیبای آنها را حفظ کنید. البته خانم‌ها برای زیبایی بیشتر، علاقه زیادی به محصولات آرایشی بهداشتی دارند. در این مورد پیشنهاد می‌کنیم، از محصولات گیاهی و یا ارگانیک، استفاده کنید. زیرا نه تنها زیبایی را به لب‌های شما هدیه می‌دهد بلکه باعث تقویت و نرم‌تر شدن لب‌ها نیز می‌شود . شاید برای شما هم سؤال شود که چگونه امکان دارد، محصولات آرایشی برای پوست مفید باشد ؟
 در پاسخ این سوال باید به شما بگوئیم که محصولات آرایشی ارگانیک و طبیعی با دارا بودن ترکیبات گیاهی مانند روغن‌های گیاهی موم عسل و … به طراوت و شادابی هر چه بیشتر پوست شما کمک می‌کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *