blog, تقویتی

گانودرما پادشاه گیاهان

گانودرما

گانودرما پادشاه گیاهان یا به اصطلاح پادشاه گیاهان یک نوع قارچ پرورشی غیر سمی است که در کشورهایی نظیر چین آمریکا و کانادا یافت می شود که با خواص فوق العاده ایی که دارد در درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد.

خواص قارچ گانودرما چیست؟

در طب شرقی و کهن از گیاهان و قارچ های مختلفی استفاده می شود اما در این بین قارچ گانودرما از جایگاه ویژه ای برخوردار است.این قارچ خواص بی نظیری برای بدن دارد و هر چند ممکن است برای کسانی که بیماری زمینه ای یا فشار خون بالا دارند مضر باشد.

برخی خواص بی نظیر قارچ گانودرما عبارت اند از:

1.تقویت سیستم ایمنی

2.خواص ضد سرطان

3.دارویی برای کبد چرب

4.معجزه ی لاغری

گانودرما پادشاه گیاهان

گانودرما

مبارزه با خستگی و افسردگی با گانودرما

در یک مطالعه تاثیر قارچ گانودرما برای افرادی که از افسردگی رنج میبرند، بررسی شد که بعد از سه هفته تا شش هفته تاثیر  قارچ گانودرما را مشاهده می کنید این قارچ به دلیل طبیعت گرم سیستم ایمنی شما را تقویت می کند و عملکرد مغز را افزایش می دهد.

معجزه ی لاغری با گانودرما

اگر به فکر کاهش وزن یا کم شدن اشتهای خود هستید قارچ گانودرما مناسب ترین گزینه برای لاغری است . میتوانید قارچ را با پودر کرده و روزانه تنها چهار گرم از آن را بجوشانید و به صورت دم کرده میل کنید .

توجه

اگر ناراحتی معده دارید به هیچ عنوان گانودرما را صبح ناشتا مصرف نکنید  .

خواص قارچ گانودرما برای دیابت :

طبق تحقیقات انجام شده گانودرما دارای تعدادی آنزیم است که باعث کم شدن قند خون در بدن می شود. که در این صورت انرژی لازم را نیز برای فعالیت های روزمره را به بدن میرساند .
برای تهیه دمنوش کافی ایست برای هر نفر حدود یک قاشق غذاخوری از پودر آن را در یک قوری با یک لیوان آب جوش به مدت ۲۰ دقیقه ترکیب کنید و بگذارید ، خوب دم بکشد و سپس نوش جان کنید.

عطاری

قارچ گانودرما و معجزه ی قوای جنسی :

گانودرما به دلیل طبیعت گرم خود بسیار عالی برای قوای جسمی و جنسی است.
می توانید آن را همراه با ریشه جنسینگ ترکیب کرده و آن را کامل پودر کرده و همراه با عسل صبح ها ناشتا میل کنید. البته با گیاهانی مثل خرنوب ، گرد لقاح و ماهی سمنقور نیز می توانید ترکیب کنید که برای تقویت اسپرم در آقایان بسیار مفید است.

آیا گانودرما در ایران یافت می شود ؟!

سوالی که شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که آیا این قارچ بی نظیر در کشور خودمان یافت می شود یا خیر ؟! در جواب باید بگوییم بله  !
قارچی که با آب و هوای کشور ما سازگار است و کیفیت فوق العاده ای دارد و به طور طبیعی بیشتر در مناطق شمال ایران یافت می شود

تشخیص گانودرما اصل با تقلبی ؟!

 چگونه قارچ گانودرما اصل را تشخیص دهیم؟
رنگ بعضی از قارچ های گانودرما به صورت تیره است و بعضی ها هم قرمز هستند و شرکت های مختلفی این قارچ را به صورت قهوه درست می کنند و در اختیار مصرف کننده قرار می دهند اما پیشنهاد ما این است که خوده قارچ را مصرف کنید و قارچ هایی که قرمز هستند خواص بیشتری دارند.

قارچ گانودرما را چگونه و از کجا بخریم ؟

اگر می خواهید گانودرما را مصرف کنید و با خواص بی نظیر آن آشنا شوید می توانید به سایت عطاری
آنلاین که 24 ساعت در خدمت شماست سر بزنید و هم با خواص این قارچ آشنا شوید و هم راحت خریداری کنید.

تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی :

زگیل تناسلی یکی از رایج ترین بیماری ها در بین مردم است که تقریبا قابل درمان است,قارچ گانودرما یا قارچ شیتاکه را میتوانید با هم ترکیب کرده و به مدت 21 روز مصرف کنید تا زگیل تناسلی را درمان کنید.

گانودرما پادشاه گیاهان

درمان بیماری پی سی با گانودرما :

یکی از بیماری هایی که منجر به تغییر رنگ پوست در افراد می گردد، پیسی یا ویتیلیگو می باشد. در این بیماری رنگدانه های پوست به راحتی از بین رفته و دیگر پوست قادر به تولید ملانین نخواهد بود. در اصل می توانیم بگوییم که بیماری پیسی نوعی اختلال در تولید سلول های ملانین در پوست است. دانشمندان پس از تحقیقات بسیار بر روی بیماری پی سی متوجه شدند که گانودرما تاثیر بسیار خوبی برای درمان پی سی دارد.

گانودرما

خداحافظی از پوکی استخوان با گانودرما :

پیری زودرس و تغذیه نامناسب و کمبود کلسیم در بدن باعث بروز پوکی استخوان می شود ,برای درمان آن از گانودرما استفاده کنید تا استخوان بندیه محکم و سالمی داشته باشید.
گانودرما باعث تقویت استخوان و تقویت سیستم ایمنی بدن میشود.

درمان تنبلی تخمدان با گانودرما :

درمان تنبلی تخمدان با روش های مختلفی انجام می گیرد. یکی از روش هایی که از سوی پزشکان برای درمان کیست های تخمدانی تجویز می شود جراحی لاپاروسکوپی است. البته برای تخمدان پلی کیستیک یا تنبلی تخمدان درمان دارویی یا همان هورمون درمانی را تجویز می کنند. در کنار تجویز پزشک روش های گیاهی مانند تاثیر گانودرما بر تنبلی تخمدان نیز توجه عموم را به خود جلب کرده است.

آرامبخش مثل دمنوش گانودرما

دمنوش گانودرما یک نوشیدنی فوق العاده برای سیستم ایمنی و تقویت اعصاب است که میتوانید این دمنوش را از سایت عطاری آنلاین تهیه کنید و یک دمنوش بی نظیر را امتحان کنید.

پر قدرت مثل کپسول هاگین با عصاره گانودرما :

کپسول هاگین برای کشوره کره بوده و به عنوان یک مکمل روزانه بسیار پر مصرف است توصیه میشود برای رفع خستگی های روزمره و ضعف عمومی بدن از این کپسول استفاده کنید .

تاثیر قهوه گانودرما دکتر بیز :

شرکت بیز قهوه های گانودرما را به صورت کاملا ارگانیک و با کیفیت عرضه می کند و با توجه به راحتی در مصرف آن طرفداران زیادی دارد,
برای مصرف میتوانید یک ساشه از آن را داخل آب جوش ریخته و بعد از صبحانه میل کنید.
برای خریداری قهوه گانودرما به سایت عطاری آنلاین مراجعه کنید.

کلام آخر :

گانودرما برای افرادی که فشار خون دارند یا نارحتی قلبی دارند توصیه نمی شود و اگر بیماری زمینه ای دارید قبل از مصرف حتما با پزشک مشورت کنید.
بعد از مصرف سه تا شش ماه متوجه تاثیرات بی نظیر این قارچ می شوید,باید بدانید که مصرف گانودرما طول درمان دارد و باید حداقل به مدت شش ماه به عنوان مکمل روزانه مصرف کنید تا با خواص آن آشنا شوید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *