افزایش وزن با گیاهان دارویی

بهترین روش برای افزایش وزن به طوری که عوارضی هم برایمان نداشته باشد استفاده از گیاهان دارویی است. حتما شما هم از استفاده از داروهای شیمیایی خسته شدید و نتیجه نگرفتید و به دنبال راه حلی گیاهی برای حجیم شدن اندام های بدنتان میگردید. در این مقاله قصد داریم چندین گیاه دارویی که فاقد عوارض می باشد و به افزایش وزن شما کمک می کند را معرفی کنیم به همراه دستور نحوه ی استفاده و تهیه جوشانده و معجون هایی که برای شما مفید هستند.

داروی گیاهی چاق کننده کل بدن

شاید بپرسید چرا استفاده از گیاهان دارویی برای افزایش وزن را پیشنهاد می کنید ؟  در پاسخ به این سوال باید بگویم بسیاری از قرص ها و دارو های شیمیایی دارای عوارض می باشند و ممکن است به شما آسیب بزنند . بنابراین بهترین و اصولی ترین راه برای وزن گیری استفاده از گیاهان دارویی می باشد که نه تنها چربی را در بدن افزایش نمی دهد بلکه باعث رشد و حجیم شدن ماهیچه ها می شود که این یعنی وزن گیری اصولی و درست!
خب بریم با انواع گیاهان دارویی که خواص چاق کننده دارند آشنا شویم.

نحوه ی مصرف شیرین بیان برای افزایش وزن

شیرین بیان یکی از گیاهانی است برای افزایش وزن به افراد پیشنهاد می شود. شیرین بیان برخلاف نام خود تلخ است اما خواص فوق‌ العاده‌ ای دارد. شیرین بیان دارای ریشه‌ های بلند و پرچین می باشد که  به‌ صورت افقی و زیر زمین پخش می‌شوند.  از شیرین بیان برای تهیه دمنوش ، ماسک صورت و مرتب کردن قاعدگی استفاده می شود علاوه بر این شیرین بیان دارای خواص های بسیار دیگری نیز می باشد.

برای اینکه شیرین بیان در افزایش وزن بدن به شما کمک کند باید 1/5 از ریشه شیرین بیان خشک شده را در  در یک لیتر آب بجوشانید بهتر است روزی سه باربه اندازه یک فنجان میل کنید و این روش را تا یک ماه ادامه دهید و تاثیر آن را ببینید.

نحوه ی تهیه و مصرف شیر بادام برای چاقی

جالب است بدانید که دو لیوان شیر شامل حدود ۱۴ گرم پروتئین می باشد، بادام همچنین دارای مواد و ویتامین های مفید برای بدن نیز می باشد.

شیر بادام

 برای تهیه شیر بادام کافی است یک مشت از بادام را بردارید و آن را آسیاب کنید سپس آن را به یک لیوان شیر در حال جوشیدن اضافه کنید و بگذارید تا این ترکیب به مدت 5 دقیقه روی حرارت کم بجوشد . برای خوش طعم شدن آن می توانید آن را با نبات یا شکر یا به همراه خرما و یا انجیر خشک شده میل نمایید. نوشیدنی به دست آمده را دو بار در روز به مدت دو ماه بخورید. شیر بادام درمانی خوب برای افزایش وزن به روش سالم است.

نحوه ی استفاده از بذر کتان و روغن آن برای چاقی

بذر کتان یکی از محصولات گیاهی است که می تواند به شما در وزن گیری موثر و درست کمک کند. علاوه بر بذر کتان، روغن آن نیز در افزایش وزن بسیار موثر است. جالب است بدانید هر قاشق غذا خوری از روغن بذر کتان به میزان 120 کالری را به شما میدهد . همچنین بذر کتان حاوی اسید های چرب امگا 3 می باشد که برای سلامتی و قلب بسیار مفید است.

در استفاده از روغن بذر کتان برای لاغری به شما پیشنهاد می کنم مقداری از آن را در نوشیدنی های خنک خود در فصل گرما بریزید و از آن لذت ببرید.

بذر کتان

طرز تهیه و نحوه مصرف معجون بابونه به لیمو و زنجبیل و پونه برای چاقی

این معجون بیشتر برای افرادی که دارای بی اشتهایی عصبی هستند مفید است. چای بابونه به‌ طور مؤثری در رفع لاغری و افزایش اشتها مؤثر است.  کافیست مقدار مساوی از بابونه + به لیمو + زنجبیل +پونه را با یکدیگر مخلوط کنید . سپس یک قاشق از این مخلوط را در یک لیوان آب جوش اضافه کنید و یک ساعت قبل از غذا میل کنید . این ترکیب اشتهای شما را افزایش می دهد . برای گرفتن نتیجه بهتر از این معجون به مدت دو ماه استفاده کنید.

دمنوش چاقی

عرق شش گیاه چاق کننده

در ترکیب عرق شش گیاه ، گیاهانی مانند آویشن، بابونه، بادرنجبویه، رزماری، اسفناج و پونه وجود دارد. این عرق در برند ها و اندازه های متفاوت در بازار عرضه میشود و شایان ذکر است که عرق شش گیاه برای تمامی سنین و هم آقایان و هم خانم ها منع مصرف ندارد.
تولید کنندگان محصول عرق شش گیاه می گویند که با مصرف این عرق، تمامی بدن به طور مساوی افزایش وزن پیدا می کند. بنابراین این عرق موثرترین داروی گیاهی برای چاق شدن کل بدن محسوب می شود. همچنین باید گفت که عرق شش گیاه چاق کننده از داروهای چاق کننده ی بدون عوارض محسوب می شود.

گیاه خارمریم و چاقی اصولی بدن

گیاه خار مریم یکی از گیاهان معروف در زمینه افزایش وزن اصولی است . در واقع اصلی ترین چیزی که این گیاه با آن شناخته می شود افزایش شیر مادران است ولی نباید از تاثیر آن در افزایش وزن چشم پوشی کرد. شما عزیزان به راحتی می توانید عرق این گیاه و یا حتی گیاه تازه را از انواع عطاری ها خریداری کنید.  این گیاه باعث افزایش اشتها و تقویت سیستم گوارش و در نتیجه افزایش وزن شود. این گیاه، می‌تواند به صورت عرق گیاهی یا دم کرده استفاده شود. طعم این گیاه، بسیار تلخ و گزنده است اما می­تواند به بهبود اشتها کمک شایانی کند. برای بهتر شدن طعم آن می توانید به همراه نبات یا عسل جوشنده این گیاه را میل کنید.

گیاه خار مریم

طریقه ی مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن

جوانه گندم یکی از بهترین و موثر ترین پودر های موجود در بازار است که علاوه بر ایجاد چاقی در بدن دارای مواد و املاح مفیدی نیز برای بدن است که برای تناسب اندام بسیار مفید است. پودر جوانه گندم می تواند یک مکمل بسیار مفید برای تمام سنین باشد.
جالب است بدانید این محصول را می توان به مدل ها مختلف استفاده کرد و اصلا منع استفاده و یا اجبار برای استفاده به یک شکل خاص ندارد شما می توانید از آن برای سالاد و یا غذا های روزانه استفاده کنید و لذت ببرید. برای مثال شما هم می توانید آن را به صورت خالی ببلعید و هم می توانید در آب میوه و یا آب مخلوط کنید و میل کنید. اما اصلی ترین روشی که به شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ می دهد استفاده از پودر جوانه گندم به همراه ماست و شیر است.

برای مصرف پودر جوانه گندم با ماست کافی است مقدار یک قاشق غذاخوری از این محصول را با یک پیاله ماست (ترجیحا کم چرب) مخلوط کرده و ۱۰ دقیقه بعد از غذا میل کنید. مصرف پودر جوانه گندم با شیر هم دقیقا به شکل آب و آبمیوه می باشد.

ویتامین های موجود در پودر جوانه گندم

از جمله ویتامین هایی که در این پودر وجود دارد می توان به انواع ویتامین های گروه B اشاره کرد . علاوه بر آن این پودر گیاهی دارای نیاسین ، تیامین و فولات اشاره کرد که برای سوخت ساز سلول ها  بسیار ضروری هستند و با تبدیل شدن به مواد مغذی کربوهیدرات و لیپید ها و گلوکز در سوخت و ساز سلول ها تاثیر شایانی دارند.

نحوه مصرف پودر بیوتی فت

پودر پروتئین گیاهی بیوتی فت مکملی گیاهی و بدون عوارض میباشد و سرشار از پروتئین های ضروری بدن است و برای ورزشکاران و افرادی مناسب است که به دنبال یک منبع پروتئینی با کیفیت هستند. این مکمل حاوی مجموعه‌ ای از آمینواسیدها و حاوی آنزیم‌های گوارشی، جهت کاهش عوارضی همچون نفخ و تورم، در ناحیه شکم است. این محصول حاوی امگا 3، 6، 9، اسیدهای چرب ضروری، آمینو اسیدهای ضروری، فیبر و آنتی اکسیدان است. این مکمل علاوه بر داشتن ۲۲ گرم پروتئین کاملا گیاهی، برای افرادی با سیستم گوارشی حساس و افراد آلرژیک به تخم مرغ ٬ شیر و…به منظور تامین نیاز پروتئینی توصیه می گردد.

مصرف این محصول برای هفته اول روزی یکبار و برای هفته دوم به بعد روزی دو بار توصیه می شود بهتر است بین وعده های غذایی خود و هر بار به اندازه یک اسکوپ به همراه 250 سی سی آب و یا آب میوه مخلوط شود و میل کنید .

پودر بیوتی فت

نحوه مصرف شنبلیله برای چاقی

شنبلیله منبع غنی پروتئین است. حاوی ۲۳ گرم پروتئین به ازای هر ۱۰۰ گرم مصرف شده و ۴۶ درصد از مقدار مجاز توصیه شده روزانه (بر اساس رژیم ۲۰۰۰ کالری) را تأمین می کند. اضافه کردن شنبلیله در رژیم غذایی اسید آمینه مورد نیاز بدن شما را تامین و در رشد سریع و سالم ماهیچه ها بسیار موثر است. از آنجا که شنبلیله یک منبع پروتئینی گیاهی با حداقل مقدار چربی اشباع و کربوهیدرات است ، راهی بسیار سالم برای افزایش وزن بدون نیاز به خوردن گوشت است. یعنی برای افرادی که وگان هستند و از خوردن انواع گوشت پرهیز میکنند منبع بسیار عالی برای دریافت پروتئین های مورد نیاز بدن است. شنبلیله در مردان هم به صورت افزایش حجم هورمون تستسترون عمل میکند این هورمون در بدن مردان به حجیم شدن ماهیچه ها کمک میکند. دمنوش، پودر و روغن افزایش اشتها

شنبلیله

از شنبلیله هم می توانید به صورت تازه و هم به صورت دمنوش استفاده کنید . می توانید شنبلیله را در برخی غذا ها سالاد ها و یا سبد سبزی خوردن خود اضافه کنید . و یا اگر تمایل دارید از دمنوش آن استفاده کنید کافیست مقدار از آن را پس از شستن در قوری بریزید و سپس آب جوشیده را به آن اضافه کنید و بگذارید 20 دقیقه تا نیم ساعت دم بکشد . از این ترکیب می توانید روزی یک بار عصر ها به مدت یک ماه میل کنید.

نحوه مصرف آلوئه ورا برای چاقی صورت

روغن های طبیعی سرشار از مواد مغذی هستند که برای رشد سلولی پوست لازم است. روغن های طبیعی و روغن های اسانسی هر دو می توانند با اعمال ماساژ بر روی پوست مصرف شوند .روغن های گیاهی با توجه به خواصی که دارند می توانند روی پوست تاثیر بگذارند و باعث چاقی شوند. برای چاقی صورت به خصوص در قسمت گونه می توانید از روغن استفاده کنید. یکی از روغن هایی که برای چاقی صورت موثر است روغن آلوئه ورا است. روغن آلوئه ورا با دارا بودن خواص : آنتی اکسیدان و ویتامین E و ویتامین C برای پوست بسیار مفید است. روغن آلوئه ورا می تواند گزینه خوبی برای افزایش گردش خون در پوست باشد .

روغن آلوئه ورا

روغن زیتون موثر در چاقی بدن

روغن زیتون برای بدنسازی و ورزشکارانی که به دنبال حجم دهی عضلات خود هستند اهمیت زیادی دارد. با توجه به این که روغن زیتون کالری زیادی دارد اما باید گفت این روغن سرشار از مواد مغذی مورد نیاز برای سلامت بدن است. استفاده از روغن زیتون برای بدنسازی بسیار رایج است. امروزه بسیاری از ورزشکاران برای افزایش حجم عضلات و همچنین بهبود وضعیت سلامت بدن از روغن زیتون در رژیم غذایی خود استفاده می کنند.
مصرف این روغن می تواند انرژی شما هنگام ورزش را افزایش دهد و انعطاف پذیری عضلات را افزایش دهد. روغن زیتون همچنین موجب عملکرد بهتر در ورزش می شود. از طرف دیگر این روغن شگفت انگیز عضلات بدن را سفت و محکم می کند و به حجم دهی بدن نیز کمک می نماید. بنابراین اگر اهل ورزش کردن هستید بهتر است روغن زیتون برای بدنسازی را نیز جدی بگیرید.

نحوه مصرف عرق یونجه و افزایش اشتها بدون بازگشت

عرق یونجه برای افزایش اشتها و جذب بهتر غذا پیشنهاد خوبی است که برای بیشتر افراد و همینطور ورزشکاران مناسب است و باید روزانه یک استکان
قبل غذا و قبل شام با کمی آب ولرم میل کنید.

طریقه مصرف پودر هفت جوانه

پودر هفت جوانه شامل ترکیبات بی نظیر برای افزایش اشتها و افزایش انرژی مناسب است و شامل ترکیباتی نظیر :سوبس گندم، سبوس جو، سویق عدس، سویق برنج و …تشکیل شده است. این محصول مکمل خوبی برای ورزشکاران محسوب می شود و باعث افزایش انرژی و جذب بهتر غذا در بدن می شود و همین امر باعث چاقی می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

سال نو مبارک! با سلام بسته های ارسالی شما چه تهران چه شهرستان از 14 فروردین ماه ارسال می شود.
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نحوه ارتباط*

جهت دریافت مشاوره لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.