blog, آرایشی

کرم جوانه گندم

کرم جوانه گندم

کرم جوانه گندم این کرم یک محصول گیاهی است ، این کرم از روغن بادام شیرین، روغن کدوحلوایی، عسل چهارگیاه ، روغن آرگان، گلاب و عرض شاتره و… تهیه می شود. و دارای ویتامین های A، B،E است که باعث شادابی و سلامت پوست می شود. ویتامینEموجود در این کرم ، باعث معجزه جوانی و روند پیری را کند می کند.

 

همه چیز در مورد جوانه گندم

خواص کرم جوانه گندم:

1_تسکین پوست خشک:

این کرم به راحتی روی پوست خوب می شود و پوست را هیدراته می کند. این ویژگی برای پوست های خشک و حساس مناسب است و روی پوست چرب تاثیر چندانی ندارد.

2_جلوگیری از پیری زود درس:

کرم جوانه گندم به دلیل تولید کلاژن و ویتامین E، از پیری زود رس جلوگیری  و پوست را در دراز مدت جوان و شاداب می کند.

۳_درمان بیماری های پوستی:

این کرم خون رسانی و گردش خون را افزایش می دهد و خارش پوست و بیماری های پوستی مانند پیسی ، سپوریازیس و اگزما را درمان می کند. این کرم خاصیت ضدالتهابی دارد و تحریکات پوستی را بهبود می بخشد.

4_بهبود جراحت و زخم:

این کرم پرخاصیت  دارای ویتامین Eاست که ویتامینE موجود در کرم جوانه گندم به بازسازی بافت کمک می کندو جای زخم و جراحت را بهبود می بخشد.

روغن جوانه گندم

روش تهیه کرم جوانه گندم:

در اولین مرحله ، لانولین و موم ورقی را داخل ظرف شیشه ای یا پیرکس ریخته و داخل ظرف آب جوش با حرارت ملایم قرار دهید، بعد از زمانی که ذوب شد، روغن جوانه گندم را به آن اضافه کرده و به هم بزنید. کپسول ها را با وسیله نوک تیز باز کرده و محتویات داخل آن را همراه گلیسیرین، گلاب اضافه کرده و به هم بریزید. بعد از اینکه مخلوط کردید، چند ساعت بعد کرم آماده مصرف است.

نحوه مصرف کرم جوانه گندم چگونه است؟

قبل از مصرف این کرم، پوست خود را آب ولرم و فوم شستشوی صورت به آرامی بشویید و خشک کنید. سپس مقداری از کرم را برداشته و روی پوست خود بمالید . حدود ۳ الی ۵ دقیقه به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. بهتر است کرم در روز دوبار مصرف شود و یا قبل از خواب شبانه استفاده شود. اگر کسی پوست حساس دارد قبل از مصرف مقداری از آن را روی بازوی خود بزند .

مزایای استفاده از کرم جوانه گندم در مقایسه با دیگر کرم ها چیست؟

 

۱_درمدت مصرف طولانی به پوست آسیب نمی رساند و باعث لطافت پوست می شود.

۲_در دراز مدت پوست را حساس و نازک نمی کند.

۳_ باعث جوانسازی و از بین بردن چین و چروک و لکه های صورت می شود.

۴_علاوه بر صورت می تواند در بقیه قسمت های بدن از آن نیز استفاده کرد.

 

آیا استفاده از کرم جوانه گندم برای مو نیز مفید است؟

بله، ماده مغذی موجود در این کرم، از ریزش مو جلوگیری و موهای آسیب دیده را ترمیم می کند. و سلامت مو را تضمین می کند.

 

کرم جوانه گندم

فواید معجزه آسا کرم جوانه گندم برای پوست:

جوانه گندم حاوی ویتامین های EوC است. مصرف دراز مدت از آن لکه هایی که بر اثر آفتاب نمایان شده است را ازبین می برد. از جوانه گندم درتهیه وسایل آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. چون این کرم، خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی داردو برای پوست های حساس مناسب است. همچنین از ایجاد چین و چروک و کک و مک جلوگیری می کند و یک کرم قوی و مناسب به شمار می رود.

 

این کرم برای چه افرادی مناسب است؟

 برای افرادی که پوست خشک و نرمال دارند، مناسب است. این کرم پوست خشک رانرم و لطیف می کند این کرم یک آبرسان قوی نیز هست و چین و چروک را کاهش می دهد و بازسازی صورت را از نو می گیرد.

 کرم جوانه ی گندم هیچ عوارض خاصی ندارد و پوست را در طی دراز مدت شاداب و جوان می کند و از پیری زودرس جلوگیری میکند. سپس هنگام خرید این محصول بهتر است از فروشگاه های  معتبر  این کرم را  خریداری کنید.

برای خرید کرم مرطوب کننده و آبرسان جوانه گندم  و دست ساز با مواد ارگانیک مرغوب و خالص 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *