داروهای گیاهی شرکتی

امروزه با گسترش علم و صنعت و همچنین استفاده ی گسترده از داروهای گیاهی و علوم مربوطه به آن شرکت های زیادی روی به تولید داروهای گیاهی کرده اند.

با توجه به تاثیر شگفت انگیز داروهای گیاهی در امراض مختلف نحوه ی تهیه و مصرف آنها معمولا با مشکلات زیادی مواجه بود که امکان خرید و پرورش و همچنین آماده سازی این گیاهان دارویی زمان بر و همچنین نیاز به تخصص داشت.

شرکت های دارویی گیاهی با انجام این اقدامات برای مردم اقدام به تولید انبوه داروی گیاهی کردند که زیر نظر بهترین کارشناسان و با تاییده و مجوزهای لازم در اختیار عموم قرار میگیرند و همچنین با توجه به ترکیبات براساس علم و استفاده از تجهیزات پیشرفته تاثیر آنها نیز بسیار بیشتر شده است.

و اما با توجه به اینکه این داروها نیز مانند داروهای شیمیایی بصورت شربت ، قرص و کپسول در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد نحوه ی مصرف آنها بسیار راحت شده است و شما نیازی به تهیه و درست کردن آنها ندارید و فقط مانند سایر قرص های شیمیایی موجود در بازار آنها را استفاده خواهید کرد.

داروهای گیاهی با توجه به تاثیرگذاری بالا در درمان و همچنین مضرات و عوارض بسیار کم امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری افراد از آنها استفاده میکنند.

بزرگترین شرکت های دارویی گیاهی موجود در ایران عبارتند از : بوعلی دارو ، شفانگر نظری ، شفای کردستان ، صنایع 111 ، ادیب درم و… که تمامی محصولات این شرکت ها در عطاری آنلاین موجود میباشد و عطاری آنلاین به عنوان بزرگترین مرکز پخش آنلاین داروهای گیاهی شرکتی در خدمت شما عزیزان است.

تمامی محصولات عطاری آنلاین به سراسر ایران قابلیت ارسال دارند و در تهران نیز بصورت فوری توسط پیک ارسال میشود.

محصول مدنظر خود را جستجو کنید

انواع محصولات گیاهی شرکتی

لوسیون تقویت مو و ابرو رزماری الیس

قیمت اصلی 93,000 تومان بود.قیمت فعلی 83,000 تومان است.

شرکت های دارویی گیاهی

سایر دسته بندی های موجود در سایت عطاری
دارو
عرقیات گیاهی
دمنوش
روغن گیاهی