شرکت محصولات صنایع غذایی 111 (آریانا)

شرکت صنایع غذایی 111 در سال 1393 با تولید محصولات غذایی سالم با کیفیت و کاملا گیاهی شروع بکار کرده است. محصولات تولیدی شرکت 111 شامل : انواع غلات که شامل برنج، جو ، گندم و جو دوسر می باشد. انواع سبزی و میوه خشک، دمنوش های گیاهی و چای و قهوه، آرد برنج و پودر میوه و سبزیجات و … شرکت محصولات غذایی 111 دارای تنوع بالای محصولات گیاهی بوده و مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو نیز می باشد. این شرکت برای محصولات خود دارای استانداردهای سیب سلامت و حلال می باشد.

لیست قیمت محصولات 111

معرفی پرفروش ترین محصولات دمنوش 111

در ادامه به بررسی پرفروش ترین محصولات صنایع غذایی 111 می پردازیم.

دمنوش مخلوط گل ساعتی 111

دمنوش گل ساعتی یک دمنوش مخلوط هست که یک نوع دمنوش آرامش یا آرامبخش برای اعصاب می باشد. این دمنوش از ترکیب گیاهان گل ساعتی، پنیرک صحرایی، هوفاریقون، گل گاوزبان، سنبل الطیب، گل محمدی، چای کوهی، بهارنارنج و ورون تشکیل شده است.

دمنوش گیاهی قارچ گانودرما ۱۱۱

این محصول شامل 4 بسته 20 عددی دمنوش مخلوط قارچ گانودرما ، شیرین بیان ، پودر عسل ، زنجبیل و چای سبز اولانگ که باعث بهبود گردش خون و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود

دمنوش بوقناق 111

دمنوش بوقناق حاوی گیاهان دارویی همچون بوقناق، شکر شفا، تخم شنبلیله، قره قات و گزنه می باشد. این دمنوش در کاهش قند خون، درمان کم خونی، چربی سوزی، درمان یبوست، درمان پروستات، کاهش اضطراب و استرس، درمان التهاب مفاصل، افزایش گلبولهای قرمز و … موثر است.

“برای مشاهده تمام محصولات شرکت صنایع غذایی آریانا 111 کلیک کنید”

قیمت عمده محصولات 111

شما عزیزان می توانید تمامی محصولات شرکت بوعلی دارو اعم از شربت، کپسول، قرص و… را به صورت عمده و با قیمت کاملا مناسب از سایت عطاری ساپتک تهایه و استفاده نمایید. برای اطلاعات یشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره های موجود در پایین صفحه با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید آنلاین محصولات گیاهی 111 از فروشگاه محصولات 111

گیاهان دارویی و طب سنتی امروزه بسیار در بین مردم رواج پیدا کرده اند و برای پیشگیری و درمان داروها مناسب هستند. بدن انسان نسبت به گیاهان دارویی در مقابل داروهای شیمیایی، واکنش و اثرپذیری بهتری دارد. سایت عطاری ساپتک دارای بیش از 30 نوع داروی گیاهی شرکت صنایع غذایی 111 می باشد و شما می توانید پس از انتخاب و نهایی کردن خرید خود، این محصولات صددرصد گیاهی را درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس و شماره تماس کارخانه صنایع غذایی 111

آدرس:

مازندران- بابلسر- امیرکلا- گروه صنایع غذایی 111

تلفن:

01132543161

01132359555