جهت خرید عمده محصولات شفانگر تماس بگیرید

محصولات دارویی شفانگر نظری

شرکت داروسازی شفانگر نظری تولید کننده محصولات گیاهی و طب سنتی در زمینه های تولید کپسول های گیاهی، شربت های گیاهی ، پماد و روغن گیاهی می باشد. تمامی محصولات شرکت شفانگر نظری دارای تاییدیه وزارت بهداشت و صنایع غذا و دارو هستند. این شرکت دارویی تولید کننده  انواع دارو و محصول ترکیبی بر اساس دانش طب سنتی می باشد. شرکت شفانگر با بکارگیری پیشرفته ترین متد های روز دنیا اقدام به تولید محصولات فاقد ناخالصی کرده است. در قسمت تولید دارو شرکت شفانگر محصولات بصورت اتوماتیک بصورت قرص ، شربت ، پماد و .. تولید می شوند.

نگاهی بر تاریخچه محصولات دارویی شفانگر نظری

شرکت داروسازی شفانگر نظری (دانش بنیان) از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را با اهداف  فرآوری و تولید گیاهان دارویی آغاز نمود. این شرکت در ابتدا، از طریق شرکت های بین المللی، بذر گونه های مختلف و خاص گیاهان دارویی را تهیه نمود است و تلاش خود را به تطبیق و تکثیر آنها با شرایط اقلیمی کشور تمرکز داده است تا به این روش به بالاترین میزان عملکرد دست پیدا کند. این شرکت در سال ۱۳۹۴ موفق به اخذ مجوز دانش بنیان از معاونت علمی ریاست جمهوری گردید است. 

محصولات محصولات دارویی شفانگر نظری

معرفی پرفروش ترین محصولات دارویی شفانگر نظری

در ادامه به بررسی پرفروش ترین محصولات شفانگر نظری  می پردازیم.

معجون دفع بلغم پی ال ام شف شفانگر

معجون دفع بلغم پی ال ام شف شفانگر ، جمع شدن سردی و رطوبت اضافه در بدن باعث اختلالات هضم، شل شدن معده و سایر مشکلات مانند سو هاضمه، بی اشتهایی و زخم معده می شود. معجون دوای بلغم پی ال ام شف یک داروی کاملا گیاهی برای درمان این مشکلات می باشد.

کپسول حب جدوار شفانگر

کپسول حب جداور شفانگر نظری، یک مسکن برای درمان انواع دردهای ماهیچه ای یا عضلانی، مفصلی و استخوانی به شمار می رود و مصرف آن به افزایش قدرت جسمی، ذهنی و جنسی بدن نیز کمک می کند. ماده اصلی تشکیل دهنده این فرآورده با کیفیت، گیاه جدوار است. این گیاه در طب سنتی کاربردهای شگفت انگیزی داشته اما متأسفانه امروزه کمتر به آن توجه می شود. معمولاً این گیاه را با نام حب جدوار نیز می شناسند.

شربت بلاکیور(مصفی خون) شفانگر

شربت بلاکیور(مصفی خون) شفانگر یک محصول کاملا گیاهی برای پاکسازی بدن به ویژه خون می باشد و از عصاره شاهتره و عسل به دست آمده و به خوبی می تواند سموم و مواد زائد را از بدن دفع کند. و به دلیل خاصیت آنتی باکتریالی و ضد قارچی شاهتره، از هیچ گونه ماده نگهدارنده در این شربت استفاده نشده است.

قیمت عمده محصولات دارویی شفانگر نظری

شما عزیزان می توانید تمامی محصولات شرکت شفانگر نظری اعم از شربت، کپسول، قرص و… را به صورت عمده و با قیمت کاملا مناسب از سایت کافه عطار تهیه و استفاده نمایید. برای اطلاعات یشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره های موجود در پایین صفحه با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.09937044058

خرید آنلاین محصولات دارویی شفانگر نظری

گیاهان دارویی و طب سنتی امروزه بسیار در بین مردم رواج پیدا کرده اند و برای پیشگیری و درمان داروها مناسب هستند. بدن انسان نسبت به گیاهان دارویی در مقابل داروهای شیمیایی، واکنش و اثرپذیری بهتری دارد. سایت عطاری ساپتک دارای انواع داروی گیاهی شرکت شفانگر نظری می باشد و شما می توانید پس از انتخاب و نهایی کردن خرید خود، این محصولات صددرصد گیاهی را درب منزل تحویل بگیرید.