محصولات الیس شرکت ایده داروی پارس

شرکت کشت وصنعت محصولات کازرون در سال 1371 با هدف تولید فرآورده های طبیعی تاسیس گردید. از سال 1378این شرکت تصمیم به تولید انواع اسانس ها و داروهای گیاهی وفراورده هایی با تکنولوژی بالا به عنوان اهداف شرکت تعیین گردید. در این راستا سیستم های تقطیر مدرن، تهیه و راه اندازی گردید تا در گام اول، اسانس های گیاهی با کیفیت مطلوب به عنوان مواد مؤثره در صنعت غذا و تولید عرضه گردد. در گام دوم تولید انواع مکمل ها، لوسیون ها و فرآورده های بهداشتی با منشأ گیاهی، هدف اصلی این شرکت لحاظ گردید. و در این راستا نام شرکت از کشت و صنعت محصولات کازرون به EDP(ایده داروی پارس) تغییر یافت. البته محصولات این شرکت در بازار بیشتر با نام الیس شناخته می شود. عنوانی که روی محصولات آن نیز نوشته می شود.

لیست قیمت محصولات الیس

معرفی پرفروش ترین محصولات الیس

در ادامه به بررسی پرفروش ترین محصولات الیس می پردازیم.

کپسول سرکه سیب الیس

سرکه سیب، آب تخمیر شده سیب های خرد و فشرده شده می باشد و حاوی اسید استیک، پکتین، ویتامین های بی، ویتامین سی، و املاحی مثل پتاسیم و کلسیم است. از این کپسول جهت کاهش قند خون استفاده می شود.

افشره اسطوخودوس 15 میلی لیتر الیس جهت در درمان موارد خفیف اضطراب و کمک به کم خوابی مورد استفاده قرار می گیرد. این قطره کاملا گیاهی است و از اسانس اسطوخودوس تهیه و تولید شده است.

نعنا به شکل تازه، خشک شده، پودر و اسانس مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه خرید نعنا تازه، شست و شو و آماده کرده آن برای مصرف فرآیند زمان بری بوده و همیشه ممکن نیست، استفاده از قطره خوراکی نعناع  گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این قطره خوراکی را می توان در تهیه انواع غذاها، شربت ها و دسر ها به کار برد.

افشره رزماری با تحریک محل ریزش مو، اثرات قابل توجهی در مقایسه با سایر داروها دارد و منجر به افزایش تراکم و رشد و تقویت مو و ابرو می‌شود.

“برای مشاهده تمام محصولات شرکت الیس کلیک کنید”

قیمت عمده محصولات الیس

شما عزیزان می توانید تمامی محصولات شرکت ایده داروی پارس (الیس) اعم از انواع اسانس و فرآورده های بهداشتی را به صورت عمده و با قیمت کاملا مناسب از سایت عطاری ساپتک تهایه و استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره های موجود در پایین صفحه با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید آنلاین محصولات گیاهی شرکت الیس

گیاهان دارویی و طب سنتی امروزه بسیار در بین مردم رواج پیدا کرده اند و برای پیشگیری و درمان داروها مناسب هستند. بدن انسان نسبت به گیاهان دارویی در مقابل داروهای شیمیایی، واکنش و اثرپذیری بهتری دارد. سایت عطاری ساپتک دارای بیش از 30 نوع داروی گیاهی شرکت الیس می باشد و شما می توانید پس از انتخاب و نهایی کردن خرید خود، این محصولات صد در صد گیاهی را درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس و شماره تماس الیس

آدرس کارخانه:

آدرس کارخانه : استان فارس ، کازرون ، کلیومتر ۱۲ جاده شاپور ، شرکت ایده داروی پارس(کشت و صنعت محصولات کازرون سابق)

تلفن:

۰۷۱۴۲۳۷۵۵۲۵-۶